Har du blivit uppgraderad på Best Western?

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av FF#1, 29 Augusti 2013.

1. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar få ett mail några dagar efter att ha checkat ut från Best Western hotell , man får 250 poäng om man svarar på frågorna

2. LinuxSam

LinuxSam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    bord.jpg rum.jpg rum.jpg bardum.jpg Uppgraderad från billigaste standardrum till svit på Hotell Savoy i Luleå. En presentpåse med choklad / cognac praliner. 100kr voucher i restaurangen. Sitter nu på Bishop's Arms men när jag kommer tillbaka ska jag prova bastun på rummet. Och imorgon innan utcheckning ska jag testa badkaret.

Best Western Reward Diamond ( matchat mot ett CCG)

Last edited: 25 Januari 2015
    Fosca, JWD, David och 3 andra gillar detta.
  3. Munhen

Munhen Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter statusmatch mot scandic top floor så bor jag min första natt på best western.
    Det blev Sundsvall, uppgraderad till svit plus en tia lott och den obligatoriska reward-checken.
    Inget dumt val när det blev vinst på lotten också, endast 20kr men det gjorde hotellupplevelsen roligare.
    Måste erkänna att det är lite svårt att bo på andra hotell än det man är van, kanske speciellt bw som inte har en röd tråd genom rummen.
    Lite som att scandic skulle vara en iPhone och bw en samsung, iPhone är trygghet för mig.

jerixon gillar detta.
  4. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev uppgraderad 2ggr på Best Western Arlandastad Hotellby förra veckan.
    Hade bokat billigaste rum och fick riktigt bra service samt uppgradering.
    // Johan

5. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppgraderad på BW Malmö Arena Hotell som öppnade i söndags fick ett Standard Plus ( 3 kvadratmeter större än standardrummet ) på våning 14

Mellan den 15/3 till den 22/3 kan ni boka dubbelrum för endast SEK 600 på
    BEST WESTERN Malmö Arena Hotel - Rum Screenshot_2015-03-17-07-50-37~2.jpg
    Utsikt mot Öresundsbron

6. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev uppgraderad 2 nätter i helgen i Malmö. Best Western Royal fick jag ett nyrenoverat dubbelrum istället för enkelrum.
    Checkarna funkade fint och de lät mig handla för dem i shoppen istället då de ej har restaurang på plats.

7. Tonton

Tonton Medlem

Min far, som är diamondmedlem, blir uppgraderad 9/10 gånger på Best Western Plus i Bromma. Där verkar uppgradering funkar bra iaf.

8. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag måste haft oflyt de gånger jag bott där. Bokar alltid billigaste rum och aldrig blivit uppgraderad :/

9. Ska testa BW Malmö Arena Hotell i helgen. Är Platinum. Wish me luck :)

10. Foffer

Foffer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har väl 50% upgrade rate i Sverige men 100% i USA. Är Diamond men det får man knappt något för i Sverige känns det som...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!