Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad av tredjepart vid resa?

Dr. Miles

Expert
Den här egentligen räknas inte som uppgradering, men det blev flygplanbyte på min Singapore-Bangkok flyg.

Det visade sig att de använde långlinje konfiguration av deras Airbus A330-300. Mycket trevligt!

Jätteskillnad från deras regionalplan.
 

Gnopps

Medlem
Aldrig fått någon uppgradering med guldkort i ett annat program, vare sig Skyteam eller Star Alliance..

Faktum är att på omkring 300 flyg med status fått en operational upgrade på endast 1; HEL-ARN :( Jag är numera van att jag har en förbannelse vilande över mig och tänker inte så mycket på det längre.
Det börjar lite lovande då jag nu bytt allians. På min åttonde flygning med Star Alliance blev jag idag uppgraderad till Economy extra på Blue1 CPH-HEL med guldkort hos Turkish. Star Alliance har alltså redan klått Skyteam där jag haft 0% uppgraderingar på ~150 flyg.
 

palmen

Moderator
Det börjar lite lovande då jag nu bytt allians. På min åttonde flygning med Star Alliance blev jag idag uppgraderad till Economy extra på Blue1 CPH-HEL med guldkort hos Turkish. Star Alliance har alltså redan klått Skyteam där jag haft 0% uppgraderingar på ~150 flyg.

Innebär detta en resa fram och tillbaka över atlanten några gånger med flera connections i USA med *A istället för med SkyTeam? :)
 

011430121

Medlem
På LH från DXB till FRA från M till C
Även på LH från BUD till FRA och sedan med LH till ARN för att det var försening och jag var EBP på den tiden
På LX från ZHR till PVG från M till C
 

David

Medlem
Denna tråd hade jag missat, ett enda bidrag från mitt håll.

GUM-NRT med CO från Economy till Business/First när jag hade CA*G.
 
Toppen