Senaste nytt

Handelsbanken Platinum och Infinite

Du får också tänka på att kortet kostar 1900:- om året. Finns bara en vissnivå av service man kan få av det. Men hotel bokning borde vara en av dem.

Mitt företag hade en service för alla piloter via BCD travel agancy. Vill minnas att det låg på runt 10000euro i månaden (för c:a 100piloter) alltså 1200euro om året per person.
Då fixade biljetter, hotel, pickups etcetcetc. på alla ställen vi inte hade en BAS. Det funkade fantastiskt bra. För de fixade även (även fast det inte var deras jobb) alla våra privata flygningar, fixade bra priser på biljetter och hotel för hela familjen.
MEN det som alltid slog mig var att de var väldigt begränsade till sina system. En gång skulle jag och två kollegor till Belfast över en helg. Hotelet blev 10gbp billigare/natten om man bokade via webben och inte via BCD.
 

agehall

Medlem
Hilton Gold, SPG Gold, och Club Carson Silver eller Guld... inte hundra på den sista.

Ohh, det låter ju riktigt bra. Jag vet inte hur jag ska behålla HHonors Gold och SPG Gold nästa år, men om de ingår i AmEx plat så är det ju helt plötsligt *VÄLDIGT* intressant att skaffa det.
 
Ohh, det låter ju riktigt bra. Jag vet inte hur jag ska behålla HHonors Gold och SPG Gold nästa år, men om de ingår i AmEx plat så är det ju helt plötsligt *VÄLDIGT* intressant att skaffa det.
Kan vara samma som här:
Hotel and Car Rental Partner Programmes

As a Platinum Cardmember, you're entitled to join the hotel and car hire programmes offered by our partners, such as Hilton HHonors® and Starwood Preferred Guest®, and enjoy the considerable benefits that come with membership.

Finest Hotels

As a Platinum Cardmember, you effortlessly join the world's elite travellers through access to the most prestigious hotel programmes, including Small Luxury Hotels and Fine Hotels and Resorts. Enjoy extra personal courtesies such as room upgrades, complimentary continental breakfasts and more convenient check-in and check-out times. You can also enjoy complimentary membership to Hilton HHonors® Gold VIP Tier and Starwood Preferred Guest® Gold Level2.
 

Stefan62

Medlem
Hej!

Får man bl.a. Hhonors Guld i ett år och sedan kvalificering som vanligt, eller får man Guld under hela perioden man har platinum-kortet även om man inte kommer upp i ex. 36 nätter hos Hhonors-hotell?

Mvh
/NotRyan

Varje år som Du förnyar!
Hör av Dig om Du vill bli värvad - jag betalar ersättning!
 
Hej!

Får man bl.a. Hhonors Guld i ett år och sedan kvalificering som vanligt, eller får man Guld under hela perioden man har platinum-kortet även om man inte kommer upp i ex. 36 nätter hos Hhonors-hotell?

Mvh
/NotRyan
Notera att det är Amex Plat vi pratar om som ger HH Gold och SPG Gold. Det kostar också 5000:- om året.
Handelsbanken Platinum kostar 1900:- och har andra förmåner. Jag vet inte vilka krav dessa kort har.
 
Toppen