Handelsbanken Platinum och Infinite

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Martin Björnström, 20 April 2011.

1. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova att pruta. Jag fick ner mitt till1000 kr så länge jag har det kvar:)

2. wenne87

wenne87 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utnyttjade prisskyddet idag, och vilken service, hade hittat en vara billigare, skickade in kvitton och intyg, 14 tim senare kommer svar om att de satt in pengarna på konto. Både bra av försäkringen och posten!

3. Maggan

Maggan Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter att ha läst inläggen här frågade jag min bankman om rabatt på Platinum kortet. Kunde tyvärr inte få det för 1000kr per år, men får första året avgiftsfritt! :) Så tack för alla tips här, hade aldrig frågat annars!

4. TheNavigator

TheNavigator Medlem

Fråga nästa år om du fortsättningsvis får för 1000 kr/året, byt bank annars. Varför göda svinen om man inte får någonting tillbaka ;)

5. Dahl

Dahl Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bankens kort är oftast gratis om du har bolån och sparande på banken. Tror alla vänner som har HSB har gratis platinakort.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, det låter ju intressant. Har bolånet hos SHB...

7. NiklasH

NiklasH Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var någon tidigare i tråden som frågade om Handelsbankens säkerhetsdosa behövs vid köp på Internet med Platinum kortet. Det behövs på alla köpställen som är MasterCard SecureCode anslutna.
    Jag har ingen aning om det går att stänga av funktionen.

8. TheNavigator

TheNavigator Medlem

Är det skillnad på Platinum eller vanligt kort? Alla "secure" oavsett VISA/Mastercard kräver väl dosa?

9. NiklasH

NiklasH Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ingen koll på de vanliga korten eftersom jag inte äger något annat kort från Handelsbanken.

10. Kostymnissen

Kostymnissen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Både de "vanliga korten" och Platinum skall kräva dosa. Jag har inte hört talas om att kan stänga av "secure"

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!