Senaste nytt

Han fick hela flygplanet för sig själv...

Delayed

Medlem
Jag har varit enda passageraren någon gång mellan Norrköping och Arlanda för ca 10-15 år sedan. Nu var inte dessa plan direkt jättestora men ändå en lite märklig känsla.
 
Jag har varit ensam i business class på en Airbus A330, omhändertagen av fyra flygvärdinnor. Det var en intressant upplevelse! :D

I know the feeling. 3 flighter ombord Emirates First som ensam i kabinen. Dock är dom enbart 3 crew på dom 8 platserna ombord B777-300ER. Låt sägas att jag beställde in allt på menyn bara för att man kunde.Och provsatt alla sätena :cool:
 

Jacob

Medlem
I know the feeling. 3 flighter ombord Emirates First som ensam i kabinen. Dock är dom enbart 3 crew på dom 8 platserna ombord B777-300ER. Låt sägas att jag beställde in allt på menyn bara för att man kunde.Och provsatt alla sätena :cool:
Fast att vara ensam i business class på ett widebodyflygplan med 6-7 rader är faktiskt en klart konstigare känsla än att vara ensam i första klass som per definition har färre passagerare.
 
Jag och en till i C mellan GVA och CPH. Totalt 4 rader. Fick en hel del uppmärksamhet. I övrigt kanske en halv-full kabin inrikes i Sverige.
 
Toppen