Senaste nytt

Hallands Fläder i SAS Gold på Arlanda

Nikje

Medlem
Första bilden tagen 15:37
Andra tagen 17:24
Bekräftat att vi har ett monster bland oss i loungen!
Sen tog jag mig en hutt vid 18:00, hade glömt bort hur äckligt det var då man bara druckit det berusad tidigare…o_O
Visa bifogad bild 129797
Visa bifogad bild 129798
Visa bifogad bild 129799
Haha, vet inte vem det möjliga "monstret" är även om sista bilden ser ut som en gammal Summerburst/AIK-kompis..:cool:

Erkänner mig dock skyldig till att ha befordrat flaskan till översta hyllan, tycker det ligger i alla BC:ares intresse.:D
 

adhoc76

Medlem
Ankom precis till SAS gold lounge på arlanda. Klockan är 12:30 och även om bubblet var slut så stod en alldeles nyöppnad Hallands fläder. Självfallet blev det en liten rackare, enligt den nyskapade traditionen. Skål!
743F9A37-9595-4400-9094-50B80C8DEDC3.jpeg
DC18A5B9-810D-43C8-9901-A4871EFC2733.jpeg
 

Sticktown

Medlem
Alltså, jag tycker den här tråden är så rolig! Först när jag såg rubriken tyckte jag det var skittöntigt att skriva om en viss slags sprit i en särskild lounge. Nu följer jag den slaviskt. En, bara en fantastisk sida av detta forum. Dessvärre flyger jag från CPH så kan bara bidra med att står en ny flaska gammeldansk på vänt så snart den främre flaskan tagit slut.
 

mha321

Medlem
Alltså, jag tycker den här tråden är så rolig! Först när jag såg rubriken tyckte jag det var skittöntigt att skriva om en viss slags sprit i en särskild lounge. Nu följer jag den slaviskt. En, bara en fantastisk sida av detta forum. Dessvärre flyger jag från CPH så kan bara bidra med att står en ny flaska gammeldansk på vänt så snart den främre flaskan tagit slut.
Du får boka med connection på Arlanda! Både mer poäng och mer Hallands!
 

palmen

Moderator
Alltså, jag tycker den här tråden är så rolig! Först när jag såg rubriken tyckte jag det var skittöntigt att skriva om en viss slags sprit i en särskild lounge. Nu följer jag den slaviskt. En, bara en fantastisk sida av detta forum. Dessvärre flyger jag från CPH så kan bara bidra med att står en ny flaska gammeldansk på vänt så snart den främre flaskan tagit slut.
Nästa resa bilar du självklart via ARN för att få uppleva det med egna ögon :D
 

jonten

Medlem
Lite humor kring denna flaskan, flög LLA-ARN med 2 kollegor, de skulle vidare mot Malmö på plus biljett. Jag är Diamond så följde med dom till Business loungen vi käkade lite och de tog ngn pilsner. Pratar om skillnaden på loungerna och han säger att Flädern är fin den när jag berättar om denna tråden. Beslutar att jag skall visa honom guld loungen och vi skall typ gå över en snabbis när han skall kolla sin SAS app. Då visar det sig att han är EBG, och han har totalt NOLL koll på detta. Så vi flyttar över alla tre, han tittar intresserat på Flädern men tar en GT. :)
Han signar upp på Amex kort med mig som referall, jag visade honom en helt ny värld. Han hade aldrig varit inne i en lounge förut.
Och det som är lite småskoj är att han drog in EBG oktober 2021 till april 2022. Han fick ju lite hjälp av SAS med 4 ggr kampanjen.
Men fläder och EBG är hans nya grej. :)
 

Sir Lemon

Medlem
Lite humor kring denna flaskan, flög LLA-ARN med 2 kollegor, de skulle vidare mot Malmö på plus biljett. Jag är Diamond så följde med dom till Business loungen vi käkade lite och de tog ngn pilsner. Pratar om skillnaden på loungerna och han säger att Flädern är fin den när jag berättar om denna tråden. Beslutar att jag skall visa honom guld loungen och vi skall typ gå över en snabbis när han skall kolla sin SAS app. Då visar det sig att han är EBG, och han har totalt NOLL koll på detta. Så vi flyttar över alla tre, han tittar intresserat på Flädern men tar en GT. :)
Han signar upp på Amex kort med mig som referall, jag visade honom en helt ny värld. Han hade aldrig varit inne i en lounge förut.
Och det som är lite småskoj är att han drog in EBG oktober 2021 till april 2022. Han fick ju lite hjälp av SAS med 4 ggr kampanjen.
Men fläder och EBG är hans nya grej. :)
Kul rapport! Ännu en i vår goa, galna gemenskap! :)
 
Last edited:
Toppen