Hörlursuttag i Malaysia Airlines First Class

Diskussion i 'Oneworld' startad av agehall, 6 December 2014.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det slår ju fortfarande SAS-loungen på CDG. ;)

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Igår var det 5(?) sorters sill i Oslo och bartender som blandade drinkar på Absolut ELUX på ARN. OSL kunde gott ha haft korvlådan istället, men jag klagar inte på utbudet på ARN. Det gjorde inte @rob74 heller.. ;)

rob74, Jonas C, SFC och 1 annan gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Knappt vill jag påstå. Där brukar det ju till och från finnas en del åtminstone ätbara charcuterier. Men detta är alltså den lounge MH erbjuder sina F-passagerare i Paris. Bedrövligt.

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kan bli ännu sämre. När jag flög UA F AMS-IAD var jag hänvisad till en Servisair-lounge. :)

FF#1, Glenn E, simon_says91 och 1 annan gillar detta.
  5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, såg det. bild (4).JPG

FF#1 och Palazzi gillar detta.
  6. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ush hemsk tanke, nu börjar den här tråden spåra ur om man ser vad Topic bör hållas till. Dock vet jag vad du menar med den loungen......

7. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du skulle gått till KLM Crown Lounge istället. Visa bara upp ditt FlyingBlue Gold och ett boardingkort ex-AMS så blir du insläppt. ;)

8. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr minns jag dåligt, jag tror inte det var en stereo-pinne. Jag hade himla svårt att hitta uttaget så flygvärdinnan fick hjälpa mej.

Loungen på CDG tyckte jag var riktigt dålig, med dåligt utbud så ät frukost på hotellet innan du åker till CDG.

Ha en bra resa med MH och glöm inte att fråga efter lite Sambalsås att tuffa till jornötssåsen med till satay spetten. Jag tycker fortfarande dessa slår Thai med hästlängder även om @ACervin inte riktigt håller med.

9. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Alf hmm, jag lägger nog fortfarande min röst på Thai. Men jag har 2 sträckor med MH nu 20 december. Brisbane till Kuala Lumpur och därifrån till Bombay. Vi får hoppas det blir bra.

10. Christian R

Christian R DYKWIA

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!