Senaste nytt

Hånad

JET

Medlem
Från min balkong ser jag Kastrup. senast jag var där var 14 månader och 12 dagar sedan. Jag både hatar och älskar min utsikt...
 

Attachments

  • 7602009A-841B-4E46-9F80-92BB1E560B56.jpeg
    7602009A-841B-4E46-9F80-92BB1E560B56.jpeg
    246,3 KB · Visningar: 562

Tongen2

Medlem
Jag bor i närheten av SDL, Midlanda, och ser inflygningar och starter väldigt väl.
Det var så otroligt gött att höra jetmotorer igen när SAS plötsligt satt in en CRJ900 några få avgångar tidig höst.
Nu; bara surrande från Fokker 50 :(
Då och då kommer förvisso ett ambulansflyg som ofta går med jetmotorer så då väcks ju flygnörden i mig till liv igen :)
 

henke12

Medlem
Jag bor i närheten av SDL, Midlanda, och ser inflygningar och starter väldigt väl.
Det var så otroligt gött att höra jetmotorer igen när SAS plötsligt satt in en CRJ900 några få avgångar tidig höst.
Nu; bara surrande från Fokker 50 :(
Då och då kommer förvisso ett ambulansflyg som ofta går med jetmotorer så då väcks ju flygnörden i mig till liv igen :)
Det var väl inte många år sen SAS körde dubbla 737 på morgonen SDL-ARN? typ 6.40 och 7.10
 

Tongen2

Medlem
Det var väl inte många år sen SAS körde dubbla 737 på morgonen SDL-ARN? typ 6.40 och 7.10
Låter bekant!
Dock inget jag har koll på tyvärr men allmänt gick det fler flyg "förr" än vad det gör nu i alla fall. Och just nu ekar det tomt på SAS bokningssida fram till augusti dessutom såg jag :(
 

Joanna

Medlem
Det var väl inte många år sen SAS körde dubbla 737 på morgonen SDL-ARN? typ 6.40 och 7.10

Det stämmer mycket riktigt att det var tå avgångar på morgonen men minns inte de exakta tiderna då de justerades emellanåt. Dessförinnan var det inte ovanligt med MD-80. Generellt sett skulle jag vilja påstå att det var trafiktäthet runt om i landet.
 
Toppen