Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

bhen

Medlem
hälsningar från SK945 till Chicago førsta leg hem till Texas. Årets suraste crew!
-Kør bulldozer med vagnen, inte mindre än tre kaffekoppar rullar fint framfør när de städade undan.
-Nämnde att jag är diamant när de bad om betalning och børjade ta fram kortet, men blev avsnäst med "jag tror inte du ljuger alltså".
-Var pyttelite vatten kvar i ett glas på brickan den som fløg ut på passageraren bakom när de hämtade den, fick en fin utskällning før det.

Får jag den vanliga feedback-grejen i appen så ska det skrivas här...
 

gjohansson

Medlem
hälsningar från SK945 till Chicago førsta leg hem till Texas. Årets suraste crew!
-Kør bulldozer med vagnen, inte mindre än tre kaffekoppar rullar fint framfør när de städade undan.
-Nämnde att jag är diamant när de bad om betalning och børjade ta fram kortet, men blev avsnäst med "jag tror inte du ljuger alltså".
-Var pyttelite vatten kvar i ett glas på brickan den som fløg ut på passageraren bakom när de hämtade den, fick en fin utskällning før det.

Får jag den vanliga feedback-grejen i appen så ska det skrivas här...
Använd feedback formuläret på SAS hemsida nu då när du ändå verkar ha fungerande internet på kärran :)
 

Buffy

Medlem
hälsningar från SK945 till Chicago førsta leg hem till Texas. Årets suraste crew!
-Kør bulldozer med vagnen, inte mindre än tre kaffekoppar rullar fint framfør när de städade undan.
-Nämnde att jag är diamant när de bad om betalning och børjade ta fram kortet, men blev avsnäst med "jag tror inte du ljuger alltså".
-Var pyttelite vatten kvar i ett glas på brickan den som fløg ut på passageraren bakom när de hämtade den, fick en fin utskällning før det.

Får jag den vanliga feedback-grejen i appen så ska det skrivas här...
Även crew här är bland det suraste jag varit med om. SAS borde verkligen ta tag i den biten.
 

chazzie

Medlem
20180904_161454.jpg

Hälsningar från SK2657, CPH-MUC i säte 2F
 
Toppen