Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. Vill du vara vänlig och sträcka fram armen till galley och ta en till fantastiskt god grants till kaffet. Din granne på 1F

5 personer gillar detta.
  2. Grant smakar utmärkt här uppe. Jag stämmer av med purser.. Vi kör en dubbel-fisting till med kaffe och virre (av högkvalitéalternativet).

Mvh,
    Grannen på 1D

3 personer gillar detta.
  3. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  4. Ursäkta grannen, men medan du var på muggen så beställde jag en triple-fisting av den smarriga virren, kaffe och självklart en Green & Black. Hoppas det smakar.

Mvh,
    Främlingen på plats 1D

1 person likes this.
  5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är inte så att ni tömmer vagnen?
    Hur många virrar blir det här? För mig börjar det bli för virrigt kan inte räkna med alla dessa dubbla/trippla :D

1 person likes this.
  6. Med virre blir det rätt virrigt. Det blev en till höger och en till vänster foten. Klockan är jo typ 10:30 här och vi har ett gentlemenuppdrag som väntar på oss... Så vi sköter oss i några timmar.... Tror jag :)

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den var rolig. :) Kör hårt grabbar!

8. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    3 personer gillar detta.
  9. Hissen

Hissen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter på DY4502 från München. Internet funkar helt ok. Faktiskt premiärflygning för mig på Norwegian. Helt ok!

10. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter ombord på SK4676 från ALC till OSL. Internet är suuuuuuuuuuuuuuuuuuuprlångsamt men det funkar iaf stabilt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!