Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från luften och SK4675 som för tjugo minuter sedan lyft från Gardermoen på väg till Alicante. WiFi fungerar utmärkt - utgår ifrån att folk är för snåla för att betala, bra för mig! Nya Recarosätena även på denna fullsatta kärra, gott om utrymme.

4 personer gillar detta.
  2. Caru

Caru Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från AA1132 från MIA till LGA. Helt okej wifi, var dock bättre på tidigare American Airlines flighter under resan så antar att det är fler som använder det nu.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från SK4686 över Amsterdam på väg från BCN till OSL. WiFi fungerar återigen perfekt på LN-RCX (Höttur Viking). Helt full flight, C full med F1-folk på väg hem från Spaniens GP. Gardinen är fördragen!!!

2 personer gillar detta.
  4. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är på AA633 från SJU till DFW, internet funkar utmärkt när man är över "fastlandet". Planet är en gammal fin 757 med tjock-tv i taket. Denna flight är helt full liksom de andra American Airlines flighterna jag åkt de senaste dagarna

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Champagnesprut på gång där framme? :D

1 person likes this.
  6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Säg det, jag åkte givetvis monkey (vilket jag alltid gör när det vankas gardin :mad:)

7. tomle

tomle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från LH511, 35000ft ovan Brasilien på väg ut mot Atlanten. Fungerar bra än så länge men €20/24h (=flight) är ju lite saftigt.
    Betalt med EuroBonus Amex i alla fall för att få några poäng :)

2 personer gillar detta.
  8. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från DY5572 , 36000ft på väg till AGP. En veckas golf står på schemat.

1 person likes this.
  9. Skillsen

Skillsen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glömde hälsa från LH457 när jag var inloggad (för mycket jobb) de hade iaf fått igång FlyNet nu på747-8:an, vilket de inte hade för en vecka sedan när jag flög till LAX...

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från DY3503 över Nordsjön med 57 min kvar till landning på Kastrup! WiFi funkar utmärkt idag men så är beläggningen runt 50 pct. Strålande flygväder!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!