Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. @Taggen är dessa godkände från LH721 mellan PEK-FRA?

Hoppas verkligen det, jobbade hårt för dessa. I alla fall, en timma sen från PEK innebär nog väldigt kort FCL besök i FRA. FCT kan vi nog glömma.

Jag funderar på att skippa LH804. Jag är nämligen bokat på LH805 tillbaka till FRA, sova över innan jag åker FRA-AMS imorgon för en full arbetsdag och sen SAS hem. Brorsan och farsan är bokade på ARN-OSL-BGO ikväll så det blir en lång dag för oss alla.

Skall kolla med purser vad som kan göras.

Sir Karlsson, samet, Lounge Lizard och 9 andra gillar detta.
  2. Lagerman

Lagerman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från SK1553 ARN-AMS. Den ”uppdaterade” Diamond recognition” fortsätter. Dock lapp på luckan på dagens flight och därmed utebliven seatblock. Jaja, man kan inte få allt här i världen....

3. Äntligen på väg hem från AMS. SK1556 nästan 1.15t sen.

SAS Plus 6 rader och seat block på alla rader. Bra där.

4. Lagerman

Lagerman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från KL1121. Snart boarding complete. Vi flåsar er i nacken. Mvh statuslös väckarklocka på 20C i ekonomi

Senator och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  5. Jag borde ha köpt FRA-AMS-ARN med KLM igår. Men när jag bad Purser ombord Lufthansa fixa avbokning av FRA-ARN var det inte läget att boka KLM

Lagerman gillar detta.
  6. Million Miler

Million Miler Medlem

Hälsningar från UA1021 New York - Panama City.. 737 med gammal Business men bättre än United ekonomi i alla fall..

chazzie och Glenn E gillar detta.
  7. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    A53F4911-952B-4E32-BEAB-9CAD5591A39C.jpeg

Från Lufthansa 442 FRA-DTW. Tar med min syster på hennes first first. Personlig och avslappnad service av personalen ombord. Reserapport kommer senare.

TheTravelGuy, Gus, Lagerman och 12 andra gillar detta.
  8. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha det gött. Min first first var också med Lufthansa på en A340. Amazing, håller fortfarande den högt på listan. Live tv, under stora idrotts mästerskap, är ju även det riktigt fett. (Inget just nu men principen).

LPGS bubbel?

Johan Gott gillar detta.
  9. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige

442A87D1-C070-4005-A6E6-4F7B37B67CAB.jpeg

Ja, jag måste säga att 340:n inte alls känns som ett nerköp. Vi har det kanon! Tyst kabin. Live-TV under ett stort mästerskap är grymt! Syrran uppskattade champagnen.

Bifogade filer:

Last edited: 18 Oktober 2019
    Alpbach, rosenstam, chazzie och 1 annan gillar detta.
  10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SK13 från LLA till ARN, läppjar på dryckerna dryck
    A04120BE-B57F-4782-AB8B-79BA7E004EA9.jpeg

Var bokad på avgången 19:30 som fick ett byte 737-700 till 737-600, trodde jag hade gjort min sista resa med den typen, bokade om för att komma hem tidigare, ingen nostalgi på fredagskvällar.

Lounge Lizard, Abbs, doc och 5 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!