Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Meddela gärna hur Curio är

PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  2. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    palmen och jumbooze gillar detta.
  3. IT-snubben

IT-snubben Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    20190911_161449.jpg Ja, då byter jag ut den underbara solkusten mot inte fullt lika varma svedala.

Suck, tur att jag återkommer en sväng i oktober.

Hälsningar från SK6004 AGP-ARN.

Daniel Larsson, Rasmus_1, chazzie och 1 annan gillar detta.
  4. På väg till Frankfurt!!

Bifogade filer:

Gus, Rasmus_1, chazzie och 5 andra gillar detta.
  5. UA460 på väg upp från LAX till SFO. Det verkar lösa sig idag så långt i alla fall

chazzie, rosenstam och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  6. God eftermiddag från plats 1A ombord Swiss LX39 på väg från SFO till ZRH. Vi har ca 30min kvar innan vi landar. Er korrespondent får troligtvis max 0,5 poäng av 5 för optimering av Förstaklassupplevelsen:
    Ett glas skumpa innan avgång
    Totalt utslagen så snart skylten med säkerhetsbälte släcktes
    Sov sju timmar
    Två koppar kaffe
    En croissant
    Ingen FCL tid planerat i ZRH

Längtar hem till egen säng, sambo och Mini. Söndag morgon till torsdag kväll i tjänsten:

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

7. nih23

nih23 Medlem

A62382C5-90A2-47EC-A2BA-A062634A0CAA.jpeg Hälsningar från 2D på LH778 mot Singapore.

Öppnades upp 2 platser med 1 dag kvar till avresa, fanns även Singapore F från Köpenhamn men jag föredrar 19 timmar i first över 12, sen att landa kl 06.25 är inte min grej, speciellt inte med världens bakfylla.

Blir 1 dag i Singapore sen 1 dag i Bangkok för att sedan flyga Thai F till Tokyo på söndag.

Gus, Patrik Rosenlöv, rosenstam och 8 andra gillar detta.
  8. Idag är jag åter ombord Lufthansa LH801 på väg till Frankfurt och vidare till Barcelona. Jag betalar €25 + moms per månad nu för iPass. Ursprungligen köpte jag detta för USA, men både United och American lämnar nu GoGo nu verkar det som och går till Viasat som just nu inte fungerar särskilt bra med iPass.

Men både på Lufthansa och Swiss fungerade det utmärkt. Sparar en rejält slant men några segment per månad.

Last edited: 16 September 2019
    nina1417, aruba1, rosenstam och 2 andra gillar detta.
  9. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsning från DY4487. Påväg ner till Budapest. Längst bak, rad 31. Lyckades få 3 säten för mig själv, i en annars rätt fullt flyg. 20190923_123541.jpg

chazzie och rosenstam gillar detta.
  10. Solen skiner innan vi går ner genom molnen till dagens destination som är Birmingham.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!