Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. Sweden

Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    7B131EA4-F0B6-4D9C-BBFD-FA3B53D4A508.jpeg Från plats 3A, BA206, Nu på väg från Miami till London. Pep till i gaten, agenten tittade på mig och gav mig ett nytt boarding card. "Welcome Sir, you have today been upgraded to First Class. Enjoy your flight!"
    Tack British Airways! Fått förnyat BAEC Gold 8 augusti så nya året börjar bra :).

Last edited: 19 Augusti 2019
    Juancarlos, nina1417, chazzie och 20 andra gillar detta.
  2. kedja

kedja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från SK2184,
    Chokladbollen är fantastisk. Mums!
    90F58A67-2D30-4333-8625-CF168740AAB0.jpeg

Robert flysas, chazzie, Rasmus_1 och 4 andra gillar detta.
  3. Håller med. Dottern kräver att jag kommer hem med 2 stycke efter varje resa.
    Svårt att genomföra bara.

Robert flysas och kedja gillar detta.
  4. SK532 på väg från LHR till ARN eftersom det var helt fullt på British Airways.

Jag hade seat block, men ett trevligt amerikanskt par satte sig bredvid mig med 4mnd bebis. Som småbarnsförälder förstår jag hur viktigt det är att få sitta tillsammans.

Robert flysas, chazzie och oneM gillar detta.
  5. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, något man kanske undviker göra, vore ju som att fylla fickorna på en buffe ;)

6. Överraskande nog sitter jag ombord SK580 mellan CDG-ARN i SAS Plus. Hur prissättningen var på denna fattar jag inte med tanke på hur glest det är.

Påminnelse om varför jag inte är en CDG-fan. Från 2D till T1 airside tog en timma.

chazzie gillar detta.
  7. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    BA8292 från Bromma till Aarhus.
    Ovanlig riklig måltid på en kort flygning.
    IMG_20190827_181615622.jpg
    Dessutom serveras glass!
    IMG_20190827_184227181.jpg

Gus, Jonas C, Robert flysas och 5 andra gillar detta.
  8. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppas att du inte käkade brödet...! :eek:

011430121 och Jönsson gillar detta.
  9. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänker du på snuskbrickan? "Lite skit rensar magen" vet du väl och "det som inte dödar det härdar". @Resenären verkar ju må bra så allt är nog frid och fröjd. :D

Norla gillar detta.
  10. Hälsningar från Lufthansa LH2415 ARN-MUC där sambon och jag har bänkat oss på 2A och 2C. Vår första helt barnfria långhelg (borta 3 nätter) medan Mini hänger hos mormor och morfar.

Träffade på herrarna @bnr och @flum på Pontus där vi tog en tidig lunch. Lite avis på deras EZE-äventyr, men det blir SIN-äventyr i oktober. Äta ombord Lufthansa är som känd i bästa fall ett lotteri. Sambon sitter med Netflix och jag jobbar. Det här blir Lufthansa flighter 9 till 12 för oss under sommaren, och bara 2 av 9 har erbjudit en G&T på grund av catering-problematiken.

Dagens destination är San Sebastian så vi åker vidare till Bilbao från MUC.

Janne V, aruba1, Abbs och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!