Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. God morgon från LH716, snart framme i Tokyo, i nosen på 747an. Toppen service denna flight!

Vixit, SeaPlanePilot, Janne V och 12 andra gillar detta.
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från All Nippon Airways flight NH5 LAX-NRT, Star Wars livery på denna Boeing 777-300ER. Fullsatt i Economy, Premium och Business. Fem av åtta stolar bokade i First. Påväg till Singapore via Tokyo, reser vidare till Stockholm imorgon kväll och räknar med att vara hemma på söndag eftermiddag.

3. nih23

nih23 Medlem

Hur fick du igenom den där routingen? Eller är det två separata biljetter ?

chazzie gillar detta.
  4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Genomgående biljett.

chazzie, rosenstam och Brandten gillar detta.
  5. Johanssonalex

Johanssonalex Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    E4F90750-6400-4917-8D2C-40345CBD7F94.jpeg Hälsar från SK1853, har en egen rad för mig själv i plus. I övrigt en ganska fullsatt plan.

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från seat 1A på SQ352 SIN-CPH. Påväg hem efter en lång resa från Los Angeles via Tokyo och Singapore, varav ett dygn i Singapore. Förmodligen sista gången man flyger First Class på CPH-rutten, och jag är väldigt glad att man fick chansen att boka First två gånger på denna rutt. Fullbokad flygning i alla klasser, och resterande tre platser i First bokades upp av en barnfamilj, där yngste sonen fick sitta ensam i Business.

Nästa resa i SQ First blir i december till Auckland, något som jag redan nu ser mycket fram emot.

chazzie, doc, Diamond-in-the-ruff och 4 andra gillar detta.
  7. Mattias Jonsson22

Mattias Jonsson22 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Godmorgon från EK657 Male - Dubai. Underbar flygning och service i den uppfräschade 777-310an

Bifogade filer:

chazzie och rosenstam gillar detta.
  8. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från LH1305, någonstans över Rumänien. Vi lyfte sent och har precis avklarat frukosten.
    Det ska bli spännande att se om jag hinner med min anslutning till GOT på FRA, enligt tidtabell är det 50 minuter mellan planen.... :confused:

820BC58B-57D1-47E4-8299-CC12B10F32D4.jpeg

chazzie och rosenstam gillar detta.
  9. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SK1416 CPH-ARN, resans stora antiklimax. Snart är man fast på marken i 19 dagar innan nästa gång man ser insidan av ett flygplan.

chazzie och doc gillar detta.
  10. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fattar inte att de säljer biljetter med dessa anslutningstider... Det fanns inte en chans att jag hunnit ens om vi landat enligt tidtabell... (Det var mer tid i min bokning ursprungligen - men sedan kom det schemaändringar...)

• Parkering på remote, så långt från terminalen man bara kan komma
    • Manuell extra polisiär passkontroll av alla på flyget innan bussen gick till terminalen
    • Avsläppt på ”fel” sida av T1 non-schengen plus att de ledde ut oss till vad jag tror var landside, såg så ut i alla fall...
    • Fasttrack security var den långsammaste säkerhetskontrollen jag råkat ut för på 10 år eller så, och då var det absolut inga volymer av passagerare - det var processningen av varje pax som tog evigheter. Tom beväpnad polis stod och övervakade för folk hade nog börjat se frustrerade ut...
    Nu lugnar jag ner mig i loungen i väntar på nästa pippi som förhoppningsvis tar mig till GOT på tid.

chazzie, squeezen, LPC123 och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!