Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

NotRyan

Medlem
Efter den senaste månadens lyxresor på SAS till Asien, så är man åter tillbaka ombord på SK1803 till Malaga.

Sista resan i Malaga projektet. Dessvärre har TK’s IT totalhavererat där 22000 status miles från kontot mystiskt har raderats helt utan förklaring. Återstår att se om de lyckas återställa kontot eller om man får invänta nästa Friends&Family och boka ytterligare sju resor till södra Spanien.
Jag tycker du verkar uppgiven när det gäller Turkish haha.

Då du beskriver din relation med Turkish på följande sätt i din Malaga-tråd:
"Min relation till Turkish Airlines kan på många sätt beskrivas som ett ohälsosamt och på snudd till farligt förhållande, som grundar sig i tesen om att människan är sin egen största fiende." så kan jag liksom inte klaga på dig utan säger bara Go, Jonas, go ;)
 

011430121

Medlem
Då har vi precis kommit upp på 32000 fot och startade 1,5 timme sent med SK926 från IAD till CPH, det är medvind så att vi får 30 minuter snabbare flygning än vad tidtabellen säger och vi kommer att landa 09:00
Vi är bokade vidare från CPH till ARN med SK1418 som avgår just 09:00, förmodligen blir vi ombokade till SK1420 med avgång 11:45
@fcx har en betydlig lungnare granne på 1H än på utresan.
Lördagsmyset har precis startat.
63EE6146-B727-4007-9761-16662EDD60AC.jpeg
 

fcx

Medlem
Live från SK926 i sakta mak på väg tillbaka till Köpenhamn. Nya WiFi-inloggningen fungerar som en dröm. Kabinen hålls lagom sval och champagnen är inte slut.

Strax före avgång gick pursern runt i hela kabinen (inklusive i minus) och tog alla 17 EBD i hand och hälsade välkommen. Tydligen nya direktiv uppifrån.
 

fcx

Medlem
Live från SK926 i sakta mak på väg tillbaka till Köpenhamn. Nya WiFi-inloggningen fungerar som en dröm. Kabinen hålls lagom sval och champagnen är inte slut.

Strax före avgång gick pursern runt i hela kabinen (inklusive i minus) och tog alla 17 EBD i hand och hälsade välkommen. Tydligen nya direktiv uppifrån.

Efterhand drog man upp temperaturen från behagliga 21 grader till överdrivet varma 26 grader, helt i onödan. För info så har 1H inte sagt ett enda ord till mig.
 

srg

Medlem
Hälsningar från 1D, SK945 mot Chicago och jungfruturen i business! Helt klart angenäm upplevelse hittills. Wi-fi funkar okej men inte tillräckligt bra för att ladda upp bilden på champagnen och de varma nötterna. Den får komma i en framtida reserapport istället.
Körs det löjrom fortfarande?
 
Toppen