Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

Lollet

Medlem
Täby centrum funkade inte. Chefen gick iväg och ringde nått samtal, sen kom han tillbaks och påstod att den börjar gälla där först nästa vecka.
 

MLG55

Medlem
Backaplan helt aningslös personal.
Kommer chefen ut läser från min mobil, visar henne 2 stämplar hon ger mig 2 menyer och stämplar inte ens mitt pass.

burgarna är ganska sletna dock, skulle vart bättre med en burgare från ordinarie utbudet.
Alltså det är helt sjukt att de inte informerat sin personal bättre:eek:
Ska bli intressant att se nu under semestern....passen ligger redo i bilen:)
 

MLG55

Medlem
Täby centrum funkade inte. Chefen gick iväg och ringde nått samtal, sen kom han tillbaks och påstod att den börjar gälla där först nästa vecka.
Står på hemsidan att det gäller från nu.......och begränsad tid
Dock inga datum alls, vad jag hittat
 
Så, plogat och klart hos Burger King i Nacka Forum.
Tjejen i frontlinjen var helt ovetande och fick ropa på sitt hamburgerbefäl varvid det ordnade sig då denne var påläst och införstådd på det hela.

Jag måste medge att det har känts bättre och gå in på Pontus AmEx lounge och det här var rätt långt ifrån men jag fick låtsas att jag satt i en lounge på en flygplats med resväskan.

Tack för ett klart roligt tips! Vänta, nu är det final call för min flight! Måste rusa.
 

Attachments

  • IMG_5071.jpg
    IMG_5071.jpg
    55,2 KB · Visningar: 438
  • IMG_5072.jpg
    IMG_5072.jpg
    85 KB · Visningar: 397
  • IMG_5073.jpg
    IMG_5073.jpg
    58,2 KB · Visningar: 406
  • IMG_5077.jpg
    IMG_5077.jpg
    76,9 KB · Visningar: 381
  • IMG_5074.jpg
    IMG_5074.jpg
    61,2 KB · Visningar: 379
  • IMG_5075.jpg
    IMG_5075.jpg
    58,6 KB · Visningar: 405

JochenS

Medlem
BK Mjölby fick stämpeln för en timme sedan och nu är även rätt datum inställt vilket tog en stund. Två burgare utplockade utan problem.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen