Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

Kevinator

Medlem
Är det bara jag som har sett reklamfilmen för denna kampanj på Youtube? Den har visats på mig flertalet ggr, förmodligen pga. att jag läser denna sida. Jag har personligen inte tagit del av kampanjen IRL än.
 

J-Dog

Medlem
Enligt "Bossen" på stället där jag hämtade ut dagens burgare (lördag) så avslutas kampanjen söndag kl 16.00. Så 16 timmar kvar...
 

Gus

Medlem
Enligt "Bossen" på stället där jag hämtade ut dagens burgare (lördag) så avslutas kampanjen söndag kl 16.00. Så 16 timmar kvar...
Skönt :). Börjar bli riktigt trött på burgarna vid det här laget :D. Sneglar alltid avundsjukt på barnens vanliga cheeseburgare som jag köper till dem när jag plockat ut gratisburgaren.
 

Ilmu90

Medlem
Då beställde man sin sista world gourmet. 5 beställningar, 5 stämplar. Blev aldrig en utan stämpel men till slut fick jag en hel meny:D
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Haha BK är ju ett lagom stort skämt i Malmö. Den ena hade slut på kött och den andra hävdade bestämt att bara restaurangchefen fick stämpla o den var så klart inte där. När man sedan skulle hämta ut Milkshake som beställts så går ju inte det för maskinen är trasig. Blev inte mycket bra av detta hehe.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Flytoheaven

Medlem
Haha BK är ju ett lagom stort skämt i Malmö. Den ena hade slut på kött och den andra hävdade bestämt att bara restaurangchefen fick stämpla o den var så klart inte där. När man sedan skulle hämta ut Milkshake som beställts så går ju inte det för maskinen är trasig. Blev inte mycket bra av detta hehe.

Var med om samma idag att det var restaurangchefen som skulle stämpla. Hon i kassan sa "Tyvärr, hon är upptagen med annat justnu. Kan du komma tillbaka lite senare?" Hon fick fint hämta henne tillslut så jag kunde plocka ut min 14:e burgare :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen