Senaste nytt

Gran Melia Jakarta 5* 200 SEK / natt

Vore kul om du kom iväg nästa sommar, Andreas Eriksson! Håller tummarna för att det blir av.

Planerar oftast inte så här långt i förväg men eftersom det är gratis avbokning så spelar det ju ingen roll direkt så länge man inte glömmer bort att avboka för då kan det ju hända att man får en mindre rolig avgift draget från kortet.

Men det är svårt att planera. Det är fotbolls-VM, WSOP osv.
Det är omöjligt att planera så här långt i förväg och knappast något jag skulle reservera/boka om det inte gick att boka av. :)
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Inte oväntat är detta pris borta nu.
Tur att jag bokade igår.
I januari ska en jag känner bo där i 4 nätter.
Det ska bli spännande att se hur det går.
Tack Andreas!
 
Vore kul om du kom iväg nästa sommar, Andreas Eriksson! Håller tummarna för att det blir av.
74 dagar, hade varit roligt att läsa den reserapporten! På tal om det, vad är.adressen till din hemsida där du skriver rapporterna Andreas?

Hur blir det med det halvåret du skulle bo utomlands? Var det inte Jakarta du valde bort för att där bor muslimer?
 

OliT

Medlem
Jag kan meddela en en kompis till mig är på Gran Melia för detta pris just nu.
Funkade.:)

Kul! Jag läste att någon på Flyertalk fått en food & beverage credit varje dag också, på $20. Jag kollade nu och erbjudandet finns på hemsidan och gäller till sista december 2015, men jag har inte fått någon voucher för detta. Det blir ju dock ännu bättre om den faktiskt ges på plats. 211 kronor natten för en svit, med frukost och dessutom 130 kronor som kan användas till annan mat.
 
Toppen