Senaste nytt

Godkänd statusmatch EBG - Skywards Gold

agehall

Medlem
Ingen fara. Jag misstänker att det kan ta lite olika tid beroende på när man kontaktar dem, hur fort man svarar samt hur hög deras belastning är. Jag vill minnas att jag blev vidareskickad till någon annan avdelning som ville ha kopia på mina kort. Som tur är hade jag allt scannat och klart, så det var väl 2 minuters turn-around på det mailet.
 
Ingen fara. Jag misstänker att det kan ta lite olika tid beroende på när man kontaktar dem, hur fort man svarar samt hur hög deras belastning är. Jag vill minnas att jag blev vidareskickad till någon annan avdelning som ville ha kopia på mina kort. Som tur är hade jag allt scannat och klart, så det var väl 2 minuters turn-around på det mailet.

Mailade dom på måndagen och fick bekräftat igår så runt 5-6 dagar. EBS->Skyward silver. Mycket värt!

Blir ju guld hur som helst på resan jag gör i januari så de är ju främst för 25% påslaget miles man får.
 

Swisser

Medlem
Om man ansöker nu och blir matchad, hur länge gäller Skywardstatusen man får (1 år, till slutet av 2014, eller någon annan tidpunkt)?
 

Vaniljvodka

Medlem
Mailade Skywards den 14 sept om statusmatchning till silver för mig och guld för min sambo. Tog ett tag, men idag gick den igenom och välkomstpaket landar på hallmattan om 3-4 veckor. Reser BKK-HKG-BKK om en månad så det passar perfekt.
 

Jay

Medlem
Någon som testat att statusmatcha till Emirates Skywards nyligen?
Tror de godkänner de allra flesta, dock en udda policy som endast tillåter "en upp" dvs blue=>silver, silver=>gold etc. Detta gäller även om man matchar mot exempelvis EBD eller SEN.
 
Toppen