Senaste nytt

Godkänd statusmatch EBG - Skywards Gold

ErikOM

Medlem
Och nu har även jag provat detta, dock med utgångspunkt från Skywards Blue men som EBG och FBG. Jag återkommer med rapport när jag hört mer. Kanske först om en månad om man får tro Mr Grenberg :)
 

ErikOM

Medlem
Och nu har även jag provat detta, dock med utgångspunkt från Skywards Blue men som EBG och FBG. Jag återkommer med rapport när jag hört mer. Kanske först om en månad om man får tro Mr Grenberg :)

...och nu fick jag en status match till Skywards Gold! Det tog 4 månader och 2 email till dom men det var det så klart värt. Detta passar bra inför kommande långresa med familjen över jul/nyår.
 

Vaniljvodka

Medlem
...och nu fick jag en status match till Skywards Gold! Det tog 4 månader och 2 email till dom men det var det så klart värt. Detta passar bra inför kommande långresa med familjen över jul/nyår.

Jag och sambo har en resa med EK i november. Vi är EBS och EBG. Har aldrig testat statusmatchning förut. Mailar man en inscannad bild på sina Eurobonus-kort eller hur funkar det?
 

Ninjamasse

Medlem
Jag använde deras kontaktformulär på hemsidan först och frågade hur man skulle gå tillväga, och fick först till svar att man skulle göra det just via ett formulär på deras hemsida. Jag fick dock aldrig det att funka med inscannade bilden och skrev lite sura mail varav det sista (Hi, Ignore my request. I don't have time to keep doing this. /Mats) gav mig Guld:) och fick sedan svar från denna adress: emiratesskywards@emirates.com. Sedan skulle inscanningen skickas till: India-specialhandling-india@emirates.com. 4 veckor från start till mål.
 
Toppen