Senaste nytt

Godkänd statusmatch EBG - Skywards Gold

Så fick jag idag besked att min statusmatch från EBG till Skywards Gold gått igenom.
Hade Skywards Silver och var halvvägs mellan Silver o Gold, men detta var ju attans trevligt.

Kul att de på siten frågar om favoritdrinkar och vilka fem favoritresemål man har.
Ska bli spännande att se om det kommer ett glas skumpa til rad 46 nästa gång man åker ekonomi med dem :)
 

Swisser

Medlem
Grattis!
Vilka extra benefits får du som guld jämfört med silver?
Hur länge behåller du statusen (året ut, tom slutet nästa år, eller...)?
 
Tockstew - Det har ju vi i den här delen av landet haft sedan augusti 2011 ;)

Swiss - 50% extra miles (Silver = 25%), lounge access vid alla resor, gäst i lounge, priority bagage vid alla resor, samt garanterad plats även på fulla flighter. Dessutom har man en vip-sak som heter Opening Doors med en massa offers - just nu fria upgrades på ett gäng Marriott Hotell och fria besök på ett antal exklusiva klubbar i Dubai.
 

Swisser

Medlem
Njut av förmånerna som verkar helt ok och förhoppningsvis kan du förnya guldstatusen när den förfaller i slutet på mars nästa år!
 

pep

Medlem
Så fick jag idag besked att min statusmatch från EBG till Skywards Gold gått igenom.
Hade Skywards Silver och var halvvägs mellan Silver o Gold, men detta var ju attans trevligt......QUOTE]

Tak Mats. Har du noget link - gælder tilbuddet ogsaa for andre matchninger end EBG, som f.eks. Privilege Club og Skyteam?
 
Det är inget erbjudande. Jag mailade dem och berättade om resor och annat. Tog en dryg månad. Kan vara att de är lite snälla mot svenskar nu när de ska slåss mot QR på Arlanda....
Idag kom mit card-kit med DHL-bud :)
En tjusig låda !
Kortet funkar även i e-gate för att ta sig genom immigration på DXB utan passkontroll. Dessutom fick man ett par schyssta hörlurar med flygplans-adapter och ett par fina bagagetags...
 
Toppen