Senaste nytt

Ger en mellanlandning en extra kvalificerad flygning?

xvikmic

Medlem
Nu är ju Oslo-Gardermoen en 10 ggr bättre flygplats en Arlanda.

Jag rekommenderar dig att titta på ARN - SVG - BGO.
Flygningen mellan SVG och BGO är cirka 30 minuter.
 

Coco

Medlem
Ursäkta för dump men tråden passar min fråga.

Jag kommer att flyga hem från Malta till ARN. Men då jag jagar efter kvalificerande flygturer så undersökte jag om det är möjligt att flyga via CPH. Men till min förvåning så upptäckte jag att det blir en mellanlandning på ARN (12h+) istället. Därför undrar jag om man får baspoäng samt en kvalificerande om man bara checkar in online men inte flyger hela vägen?
 

EBGGOT

Medlem
Ursäkta för dump men tråden passar min fråga.

Jag kommer att flyga hem från Malta till ARN. Men då jag jagar efter kvalificerande flygturer så undersökte jag om det är möjligt att flyga via CPH. Men till min förvåning så upptäckte jag att det blir en mellanlandning på ARN (12h+) istället. Därför undrar jag om man får baspoäng samt en kvalificerande om man bara checkar in online men inte flyger hela vägen?
Nej, "ass in seat" är ett måste för att få poäng + leg.
 

Davvelavve

Medlem
Denna tråd är några år gammal men frågar ändå.
Tänkte åka till LHR i sommar från GOT. Hittat en resa i sas go som går GOT - ARN - CPH - LHR. Innebär detta 3 kvalificerade resor? Samt står att man får 200 poäng, men är det 200x3 då?
 

FilipJ

Medlem
Denna tråd är några år gammal men frågar ändå.
Tänkte åka till LHR i sommar från GOT. Hittat en resa i sas go som går GOT - ARN - CPH - LHR. Innebär detta 3 kvalificerade resor? Samt står att man får 200 poäng, men är det 200x3 då?
Tre kvalificerande flygningar ja, men det är den totala poängen som visas.
 

Canadien

Medlem
Denna tråd är några år gammal men frågar ändå.
Tänkte åka till LHR i sommar från GOT. Hittat en resa i sas go som går GOT - ARN - CPH - LHR. Innebär detta 3 kvalificerade resor? Samt står att man får 200 poäng, men är det 200x3 då?

Beror på bokningsklass. 100-500 poäng per ben inom Sverige/Skandinavien, 100-1000 poäng per ben till de flesta Europeiska länder. Har du bokat billigast möjlig bör det ge 100x3 för enkelresan GOT-ARN-CPH-LHR
 
Toppen