Senaste nytt

Gamla regler under övergångsperiod - hurra för mig!!!

Appfly

Medlem
Appfly: Det visas även när du är EBG, annars är det ju svårt att veta om du har lyckas återkvalificera dig. :)

Tänkte att det borde det, men jag hittar ingen info på "mina sidor" om antal resor kvar för att återkvalificera, det står bara antal kvalificerande flygningar.
 

Agö

Medlem
Tänkte att det borde det, men jag hittar ingen info på "mina sidor" om antal resor kvar för att återkvalificera, det står bara antal kvalificerande flygningar.

Yes, så är det. Det kanske man kan föreslå till SAS som en enkel åtgärd att lägga in i systemet (även om det inte är särskilt svårt att lista ut på egen hand, 50-antal KF som står på sidan).
 

Homer

Medlem
Nu har de designat om Mina EuroBonus-sidor så att det är en termometer som visar hur långt man
har till EBG, såhär står det för mig, men det står ingenstans hur länge det räcker med 40 för att nå guld


Baspoäng intjänade denna period
50 000 Guldnivå

Kvalificerande flyg denna period
40 Guldnivå
 

cph_flyer

Medlem
PÅ mine sider står der også 50000 point eller 40 flighter for at nå guld. Mit nye kvalificerings år startede 1 maj og de nye EB regler 4 maj, så måske gælder de gamle regler endnu et år ?
 

Agö

Medlem
Samma för mig, 40 KF. Mycket märkligt. Nytt år fr.o.m. 1 maj. Å andra sidan återkvalar jag tämligen lätt i år men ett förtydligande om vad som gäller vore bra.
 

cph_flyer

Medlem
PÅ mine sider står der også 50000 point eller 40 flighter for at nå guld. Mit nye kvalificerings år startede 1 maj og de nye EB regler 4 maj, så måske gælder de gamle regler endnu et år ?

Måske er det sådan at de 40 flyvninger gælder indtil juli, men herefter vil Mine Sider vise 50 flyvninger ?
 

mry

Medlem
Min period börjar 1/6 men jag har trots detta 40 resor för guld så det blev ju lite förvirrat hur de ska tillämpa det här egentligen..
 
Toppen