Göteborg - Zurich LX1227

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av EBGGOT, 15 Februari 2019.

1. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Försöker boka Göteborg - Bangkok i April men jag får inte möjlighet att resa LX1227 till Zurich. (dvs flighten som går 14,40)

Drar det ner på den tiden från något datum eller har den ändrat tid?

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Det var ALLT annat än bra. Är detta under sommaren säsongen eller permanent?

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På länken ovan kan jag inte se någon "slutperiod" för 19:40. Från 29 augusti verkar det dessutom bara vara fyra avgångar per vecka (onsdag, torsdag, fredag och söndag), men det kanske är inkomplett.

5. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittar bra priser med Swiss från Landvetter till Bangkok i Juli men med dessa ändringar så blir det alltid övernattning i Zurich, synd att Swiss inte kan flyga oftare till Göteborg.

Sir Lemon gillar detta.
  6. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja eller 6 timmars väntan fall man skall ta flyget vid 10.10. Jag har nyttjat swiss till Bangkok ca 3-4 gånger årligen men det blir inget mer med det nu ....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!