Göteborg - Texas (New Orleans) v.30-31

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av robert_06_, 10 Juli 2018.

1. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skärmavbild 2018-07-13 kl. 13.04.41.png

2. Om detta pris är i Business class, tror jag att det kan vara ett icke publicerat pris.

British Airways publicerat pris i Business class under den perioden du reser kostar minst 22.000 SEK exkl. skatter.

robert_06_ gillar detta.
  3. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dum fråga kanske men varför finns det icke publicerade priser?

4. I vissa länder och på vissa resebyråer finns det så kallade "consolidator fare" som inte är publicerat för allmänheten.
    Dessa priser är i första hand designat för paketresor och på vissa resebyråer säljer de endast som biljetten.

Om priset du har hittat är sådant eller ej kan jag inte svara på utan att se fare basis.

robert_06_ och Glenn E gillar detta.
  5. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej! Nä, fare basis kan jag inte hitta på någon av sidorna som säljer biljetten till dessa priser (eller liknande).

6. Har dom öppet köp i 24t eller går det att boka plaster under bokningen? I så fall ser du om det är Business eller inte när du bokar, innan betalning, eller har ångerrätt inom 24t om deras system visar fel.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!