Senaste nytt

Göteborg-Las Vegas - Göteborg 23-27/2

Har en bokning in hold hos American men blev lite tveksam, någon kanske kan hjälpa mig hitta bättre (läs business båda vägarna). Har nu GOT-LHR-ORD-LAS i ekonomi. Valde detta för att få testa Americans 788. Hemresan går samma väg tillbaka i business med Americans 763 över pölen och deras nya säten där. Utgångspunkten var att jag bokade denna rutt för att testa nya plan/säten för mig men varför göra det om man kan åka bekvämt hela vägen tänker jag nu...


  • Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
  • Var är din destination? Las Vegas
  • När vill/behöver du resa ut? 23:e Februari
  • När vill/behöver du komma hem? Landa i Göteborg senast 18.45 27:e Februari
  • Hur länge vill du vara borta? --
  • Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  • I vilken kabinklass? I Business class
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Oneworld (American Executive Platinum)
  • Vad är din budget? (per person) max 16.000 SEK (nuvarande bokning 15 800:)
  • Vad är det viktigaste för dig? Upplevelsen ombord, lounger, intjäning till AAdvantage
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
 
Har en bokning in hold hos American men blev lite tveksam, någon kanske kan hjälpa mig hitta bättre (läs business båda vägarna). Har nu GOT-LHR-ORD-LAS i ekonomi. Valde detta för att få testa Americans 788. Hemresan går samma väg tillbaka i business med Americans 763 över pölen och deras nya säten där. Utgångspunkten var att jag bokade denna rutt för att testa nya plan/säten för mig men varför göra det om man kan åka bekvämt hela vägen tänker jag nu...


  • Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
  • Var är din destination? Las Vegas
  • När vill/behöver du resa ut? 23:e Februari
  • När vill/behöver du komma hem? Landa i Göteborg senast 18.45 27:e Februari
  • Hur länge vill du vara borta? --
  • Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  • I vilken kabinklass? I Business class
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Oneworld (American Executive Platinum)
  • Vad är din budget? (per person) max 16.000 SEK (nuvarande bokning 15 800:)
  • Vad är det viktigaste för dig? Upplevelsen ombord, lounger, intjäning till AAdvantage
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Så nära inpå är det inte möjligt att hitta en businessbiljett för under 16 k.
 
Toppen