Senaste nytt

Går inte att checka in SK903

Tonton

Medlem
Man kan ju inte missa Lundquist no. 30 hissas upp i taket i MSG :) Bonus med Kraken (NHL's nyaste lag) på söndag.


Klart man inte kan missa det! Är ett gäng Henke-fans på min flight från CPH i dag och hörde att det var det även på flighten från ARN i dag.

Jag är påväg in idag! Flyger via Chicago. Som ni säger - Inget som man kan missa ju :D
 

Tonton

Medlem
Var sitter ni? Hänger i lower bowl.
En meet up före, eller efter?

pm om intressant så byter vi nummer.

Jag har biljetter på övre etage!

Ska träffa @sembl under morgondagen, men låt oss byta nummer, så kan vi kanske få ihop det med en meet-up före! En öl eller två, och lite res-och hockeysnack slår aldrig fel!

Skickar PM.
 

sembl

Medlem
Jag kanske skaffar plåtar jag med. Men vore kul att ses alla 3 på en för bira. Finns många ställen bredvid vi kan ses på.
 

Concorde

Founding Member
I gaten, som någon skrev lugn dag för SAS. Har skickat sms till Tonton.
@sembl bor du kvar i NY?

ställena runt MSG kommer vara knökfulla då det är fredag… inte bara Rangers fans som vi öla en fredag :)

Men vi löser det.
 

Hubert

Medlem
Oj, vad avundsjuk jag är! :) Senast jag var i NY så var vi på MSG när Zibanejad gjorde fem mål. Kan fortfarande få gåshud bara jag tänker på det trycket som var då. Lär inte bli mindre när de hissar Henkes tröja! Lite kuriosa är att vi först hade tänkt gå på nästa match också som var ett par dagar senare men vi valde att åka hem istället. Jag tror att det var mitt under den matchen som alla covid-sms började rulla ut och jag är glad att jag slapp försöka ta mig hem i det kaoset :).
 

LPC123

Medlem
Ja fy f.. va avis jag är! Har ett par kompisar samt ett gäng bekanta från Frölunda som kommer vara på plats! Hade gjort mycket för att få uppleva det live jag också :) Ha en magisk kväll ni som ska dit! jag följer det på Tv :)
 

Concorde

Founding Member
Grymt kul! Vilken kväll.
Är ju Rangers fan först, ingen är större än laget. 30 är dock en levande legend som bar klubben i över 10 år. Tonton och jag såg även Kraken matchen

Tråkigt säte…
 

Attachments

  • 6AF80CFC-089A-4D0E-891A-90755452846B.jpeg
    6AF80CFC-089A-4D0E-891A-90755452846B.jpeg
    135,1 KB · Visningar: 170

LPC123

Medlem
Grymt kul! Vilken kväll.
Är ju Rangers fan först, ingen är större än laget. 30 är dock en levande legend som bar klubben i över 10 år. Tonton och jag såg även Kraken matchen

Tråkigt säte…
Då kanske man ska kolla matchen i efterhand då och få se er två på Tv ;)
Hyfsade platser!
 
Toppen