Senaste nytt

Går inte att boka interkont. open jaw på SAS hemsida?

Canadien

Medlem
Försökte boka ARN-YUL, med hemresa från NRT. Detta verkar inte gå på SAS hemsida, har de en begränsning på att hemresan måste vara från samma världsdel?

Jag hade tänkt ta en enkel med Air Canada från Montreal till Tokyo, finns premium Eco för ca $700
 

agehall

Medlem
Någonting ringer en klocka i bakhuvudet om att en open jaw inte får vara längre än de delsträckor man flyger på biljetten. YUL-NRT är längre än ARN-YUL och NRT-ARN, så det kanske är därför det spökar?
 

Dr. Miles

Expert
Någonting ringer en klocka i bakhuvudet om att en open jaw inte får vara längre än de delsträckor man flyger på biljetten. YUL-NRT är längre än ARN-YUL och NRT-ARN, så det kanske är därför det spökar?
Det kan nog vara.
När jag försöker att prissätta Stockholm-Montreal // Tokyo-Stockholm med SAS fares på ITA Matrix, får jag inte något resultat. Det samma gäller när jag söker Stockholm-Chicago // Tokyo-Stockholm eller Stockholm-Newark // Tokyo-Stockholm. Däremot går det att prissätta Stockholm-San Francisco // Tokyo-Stockholm.
 

agehall

Medlem
Det är dock jättekonstigt att Matrix inte ger något resultat alls. (Jag testade också tidigare!)

Den borde ju klämma till med två enkelbiljetter tycker jag.
 
Toppen