Senaste nytt

Gå med i SAS Credits och få två Lounge vouchers

FF#1

Medlem
Någon som hoppade på erbjudandet och fått några Vouchers ännu?
Inget i brevlådan ännu i alla fall...
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag testade med mitt företag och blev godkänd i mitten av december. Inga vouchers ännu dock.

Jag anslöt mig och bokade min första SC-resa innan jul. Inga vouchers ännu så jag ringde SAS Credits igår och frågade om de var på gång eftersom jag ska resa från ARN om en vecka. Personen som svarade hade inte så bra koll på när de skulle skickas ut, men sa att hon skulle fixa så att jag hade dom innan dess.

Lät lite som att folk hade kommit tillbaka från ledigheter igår och att de skulle börja med att distribuera dessa nu. Dock oklart om man skulle få dom i brevlådan eller på annat sätt, det verkade hon inte veta.
 

Vaniljvodka

Medlem
Mina lounge-vouchers kom med posten idag.

Står så här:

"We hereby invitie you to a one-time complimentary visit in our SAS Business Lounge. (excl. SAS Eurobonus Gold Lounge Arlanda Terminal 4)

Valid for one person through 31 MAR 2013 on SAS Group carriers only."

Då är frågan om de bara gäller på ARN eller om man exempelvis kan använda dom på EWR också? Och om man måste visa upp ett boardingkort från SAS (eftersom det står "on SAS Group carriers only") samtidigt eller om man kan använda dom om man flyger med andra bolag också?
 

Vaniljvodka

Medlem
Jo, men tolkar du det som att man måste resa med SAS (eller någon av de andra inom SAS Group) den dagen man bestämmer sig för att använda loungen?
 
Mina lounge-vouchers kom med posten idag.

Står så här:

"We hereby invitie you to a one-time complimentary visit in our SAS Business Lounge. (excl. SAS Eurobonus Gold Lounge Arlanda Terminal 4)

Valid for one person through 31 MAR 2013 on SAS Group carriers only."

Då är frågan om de bara gäller på ARN eller om man exempelvis kan använda dom på EWR också? Och om man måste visa upp ett boardingkort från SAS (eftersom det står "on SAS Group carriers only") samtidigt eller om man kan använda dom om man flyger med andra bolag också?

Inte mycket att hänga i julgranen då. Hade hoppas att kunna använda dom på CPH i slutet av månaden.

Snålt SAS :p
 

FF#1

Medlem
Nu har även jag fått mina, men vad jag fattar så gäller de i alla SAS Business lounger?
I alla fall de som drivs av SAS själva?
 
Toppen