Senaste nytt

Fyllebokningen till Seoul med LOT i business

Coalcandy

Medlem
Ja den var det nog ja!
Tack så mycket, får nog bli att köpa en sån nästa gång man är i Polen!



Ibland saknar man impulskontroll!
Problemet nu var ju att jag inte hade någon annan att skylla på heller, åkte helt själv :)

Jag rekommenderar starkt att du köper en ytterligare av samma vara, fast med hasselnötssmak. Ljuvligt god!
(Du kan även köpa en av varje smak och testa dig fram till din favorit. De flesta är goda :) )
 

danielhog

Medlem
Tack för ett gott reportage!

Kan det vara förväntningar och vad man ville uppleva som ställde till det i premiumkänsla?

Som du skriver om maten så sker ju allting på ett flygplan. Jag jämför t.ex. med vilken upplevelse du hade haft i ekonomi på samma flyg :)

Min bild är att det är lätt att bli förförd av alla bilder och berättelser på forumet om man inte har en uppfattning om vad det är man ger sig in på. T.ex. tycker jag inte alltid det är värt att routa med för många mellanlandningar för ett annat bolags skull (jag vet, generalisering) medan vissa här gör det med glädje. Så alla är vi olika och det är bra att bygga upp sin egen erfarenhetsbank.

Om inte annat så har du en bra historia om krogrundan som slutade i Seoul!
 
Last edited:

Rickard_O

Medlem
Jag rekommenderar starkt att du köper en ytterligare av samma vara, fast med hasselnötssmak. Ljuvligt god!
(Du kan även köpa en av varje smak och testa dig fram till din favorit. De flesta är goda :) )
Ja den har jag testat, den är rätt trevlig också, men nog lite för spritig i smaken för mig!
Det var det jag gillade med denna att den inte va, jag är lite känslig när det kommer till ren sprit! :rolleyes:
 

Rickard_O

Medlem
Tack för ett gott reportage!

Kan det vara förväntningar och vad man ville uppleva som ställde till det i premiumkänsla?

Som du skriver om maten så sker ju allting på ett flygplan. Jag jämför t.ex. med vilken upplevelse du hade haft i ekonomi på samma flyg :)

Min bild är att det är lätt att bli förförd av alla bilder och berättelser på forumet om man inte har en uppfattning om vad det är man ger sig in på. T.ex. tycker jag inte alltid det är värt att routa med för många mellanlandningar för ett annat bolags skull (jag vet, generalisering) medan vissa här gör det med glädje. Så alla är vi olika och det är bra att bygga upp sin egen erfarenhetsbank.

Om inte annat så har du en bra historia om krogrundan som slutade i Seoul!

Du har nog rätt i det, även om jag försökte gå in med rätt låga förväntningar.
Hade hört/läst lite grann där omdömet var relativt bra, men ville inte tro att det skulle vara så pass bra.

Så är det självklart att vi är olika, jag som en fattig fabriksarbetare föredrar att få känna lite lyx dom få gånger man får flyga i premiumkabin :)

Tack själv!
 

jerixon

Medlem
Skumt. Är 194cm 130kg och sover som bäst på LOT och Turkish. Tycker de har bäst stolar i luften. Jag gillar den öppna känslan och inga problem att få plats med 48orna heller i någon liten brunn.
Skön rapport dock och som sagt men man ska ha klart för sig att business är ju inte direkt premium jämfört med något man får på marken =)
Jag gillar dock både LOT och loungen och hoppas få flyga dem snart igen!
 
Toppen