Fungerar SAS fast track på Arlanda?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SAS_CPH_Lounge, 16 Juni 2022.

1. pswe

pswe Medlem

Beror när du tar kväll…
    Efter 1830 glesar det ut ganska rejält med avgångar.

2. airac

airac Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är på ARN just nu. Kön i Fast Track är definitivt inte mer än ca 10 minuter.
    Nu är det stor skillnad på 2 minuter och 10 minuter, eller 15. Men det är inte timmar, som i vanliga kön ibland på sistone.
    Vill också slänga in att det primärt verkar vara bagagelämning / incheckning som ställer till det för de lite mer vana resenärerna nu. Fast Track är inte knökfull lika ofta som incheckningsdiskarna är underbemannade.

4. Gnagel

Gnagel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Igår 15/6 ankom jag till T5 13.20 och var igenom Fast Track 14.40 så det kan vara orimligt långa väntetider även där. Upplevde i slutet att vanliga kön faktiskt gick något fortare framåt men var iallafall när jag anlände betydligt längre.

Erik M gillar detta.
  5. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Valde tåget istället :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!