Senaste nytt

Friends&Family within the travel period: Scandinavia and Europe: 1 January–31 May 2020,

molntankar

Medlem
Hade vi haft en sluten BusinessClass.se grupp på Facebook så tolkar jag det som att koden får delas ut där?

Jag håller med. Det kanske kunde vara en idé framöver. En sluten Facebook-grupp som förslagsvis startas av en moderator härifrån. För att bli insläppt får man helt enkelt fylla i ett "kom-in-i-gruppen-formulär", där man exempelvis måste uppge användarnamn från BusinessClass.se som ett av kriterierna.
 
Inte för att jag, vad jag antar någonsin kommer att få en kod eller liknade från ett flygbolag, snabbare än att jag kan hitta den typ här. Jag tänker inte heller att jag tillför så mycket på detta forum då många här (de som tillför en del i trådarna) tycks flyga mer på ett år än vad jag gjort i hela mitt liv; men jag har adblocker avbockad och kikar in här någon gång om dagen. Ska de bästa tipsen skickas runt på Facebook så kommer nog min trafik minska här (jag förutsätter då att ni som får de där allra bästa koderna och early access på något sätt kan skicka och dela med er till varandra genom medlande).
 

McFace

Medlem
Hur ser avbokningsavgifterna ut på dessa kampanjer? Det står att avbokning kan ske "mot en avgift" men inte vilken. Är det fortfarande 24h fri avbokning?

Nevermind. Seek and ye shall find!
 
Last edited:
Idén med en privat del bara för medlemmar borde lösa detta problem eller som jag tolkar det vara ok att skicka via PM då det är privat och kräver använda darnas och lösenord.

Dela AMEX värvningslänkar under ordnade former är ju ok så varför inte SAS Friends & Family?

EK
Nä inget fel med det. Men varför ens bry sig att komma hit till något så otidsenligt som ett forum, om man nu kan få allt levererat på facebook. Nu ska det väl sägas att jag hängt på forum sen 1992 och anseer att det är som textv....omöjligt att vara utan och något som är värt att bevara.
 

McFace

Medlem
Tror ni verkligen att SAS skulle sluta med dylika kampanjer om vi spred koden? För mig känns det mer som ett sätt för SAS att inbilla oss att några är speciellt utvalda (vilket knappast är fallet). Koden ligger förresten ute på insideflyer.no om nån är intresserad.

Såklart. Speciellt med tanke på att man kan trixa sig in även utan lösenordet med lite extra insats på shareholdersidan. (Vilket inte direkt lär vara någon enormt obekant hemlighet.)
 
Toppen