Senaste nytt

Fredagstråden™

rob74

Medlem
En liten fredagshälsning från Kiruna...
På söndag blir det att åka till Göteborg till att börja med, så då blir det väl mera flytande nederbörd kan jag tänka. :rolleyes:
 

Attachments

  • DSC_3222.jpg
    DSC_3222.jpg
    103,1 KB · Visningar: 109

agehall

Medlem
I eftermiddag bär det av ner till Jönköping för att titta på när svärmor får en doktorshatt. Provar ett helt nytt färdsätt dit - buss! Ska bli intressant att se hur det är.
 

rob74

Medlem
Åh, fredag igen. Hela dagen och helgen kommer vara fylld med tentaplugg inför första tentan på tisdag. Sen blev allt lite bättre när Telia fick för sig att skicka med iPhone 5 igår! Det gillades starkt. Ser fram emot att leka med den i helgen.

Hoppas inte rob74 har någonting emot att behålla snön för sig själv?

Var inte orolig! Jag packar med mig lite av vitvarorna när jag flyger ner till GOT på söndag... :p
Kan dumpa av lite i ARN och CPH på vägen också.
 

JacobGBG

Medlem
Bokmässan här i Göteborg. Föräldrarna gör sin traditionsmässiga visit som följd.

Dessutom har jag precis ringt och bett om en Platinum challenge på Marriott, de hivade över det utan att blinka så nu har man 6 dagar på Marriott och Ritz-Carlton i Florida att se fram emot som Plat medlem. frågan är var tusan man ska få ihop de övriga 3 dagarna för att behålla Plat ett år bara.
 

Palazzi

Medlem
Utlåst !! Gick hemifrån först idag, och glömde nycklarna...

Ska vi se hur många timmar jag blir sittande:(

PS. Tur att jag inte bor i Kiruna. Här är det iaf 12C:p
 

CarlT

Medlem
Förutom en timme till var i skolan blir det sedan cricket hela dagen och inga planer för kvällen. Inte ofta svensk TV (Eurosport 2) visar cricket men när det sker får man passa på.
 

henrik l

Medlem
En liten fredagshälsning från Kiruna...
På söndag blir det att åka till Göteborg till att börja med, så då blir det väl mera flytande nederbörd kan jag tänka. :rolleyes:

Fasen vad jag blev sugen på skidläger i Kiruna nu:D Men det är väl ca 4-5 veckor innan det drar igång på allvar. Spenderade 2-3 veckor i november under 9 års tid på 80-talet med att att samla mil i spåren bakom Ripans camping.
 
Toppen