Fredagstråden™

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Martin Björnström, 29 April 2011.

1. Appfly

Appfly Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Robotgräsklippare är en välsignelse. Inte klippt ett grässtrå på hela sommaren och den ser alltid välklippt ut, dessutom grönare än någonsin (men det kanske beror på sommarens väder)... rekommenderas varmt.

1 person likes this.
  2. Appfly

Appfly Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min senaste fredag spenderades i Italien på en "Agriturizmo" vid Gardasjön, fast tyvärr var jag dålig och plågade mig igenom lite sightseeing i dryga 30 C och sol. Tyckte mest synd om min fru som sett fram emot sköna dagar tillsammans... Blev iaf frisk under helgen och besöket avslutades trevligt.

1 person likes this.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns lite lyxig till 40kvm dock...

1 person likes this.
  4. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte varje dag man vaknar till en jordbävning @ Kreta.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hehe, själv blev jag väckt av en helikopter som åkte runt några våningar under mig imorse.

6. Min släkt sa att han blev nästan åksjuk av jordvävningar efter jordbävningen i norra Japan 2011-03-11 pga många återkommande jordvävningar.
    Han sa att det tog nästan halvår att han kände normal igen.

7. När den senaste italienska jordbävningen ägde rum låg jag i badkaret. Jag var 18 mil från epicentrum, men vattnet skvalpade över badkarskanten trots att jag bara fyllt badkaret ca 70%. Jag trodde först att en lastbil backat in i husgrunden :p (jag bodde på 5:e våningen)

8. Appfly

Appfly Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då är det bara att göra trädäck av hela gräsmattan så är problemet löst :)

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast då blir inte hundarna så glada. Det måste ju vara mjukt under tassarna för att uträtta sina behov...

10. Luchtii

Luchtii Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fredagstråden™

Lugn morgon idag. Sitter på BNE domestic med en kaffe och väntar på boarding av QF5930 mot CNS för en långweekend med dykning vid barriärrevet.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!