Senaste nytt

Fredagstråden™

Appfly

Medlem
Hmm, ska man alltså behöva klippa den två gånger per år!? Skandal tycker jag. Så länge grannarna inte klagar så får den väl växa.. ;)

Robotgräsklippare är en välsignelse. Inte klippt ett grässtrå på hela sommaren och den ser alltid välklippt ut, dessutom grönare än någonsin (men det kanske beror på sommarens väder)... rekommenderas varmt.
 

Appfly

Medlem
Min senaste fredag spenderades i Italien på en "Agriturizmo" vid Gardasjön, fast tyvärr var jag dålig och plågade mig igenom lite sightseeing i dryga 30 C och sol. Tyckte mest synd om min fru som sett fram emot sköna dagar tillsammans... Blev iaf frisk under helgen och besöket avslutades trevligt.
 

Palazzi

Medlem
När den senaste italienska jordbävningen ägde rum låg jag i badkaret. Jag var 18 mil från epicentrum, men vattnet skvalpade över badkarskanten trots att jag bara fyllt badkaret ca 70%. Jag trodde först att en lastbil backat in i husgrunden :p (jag bodde på 5:e våningen)
 

Luchtii

Medlem
Fredagstråden™

Lugn morgon idag. Sitter på BNE domestic med en kaffe och väntar på boarding av QF5930 mot CNS för en långweekend med dykning vid barriärrevet.
 
Toppen