Fredagstråden™

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Martin Björnström, 29 April 2011.

1. Fick det att fungera på Expedia.com, den amerikanska sajten så det måste vara något kopplat till algoritm i underliggande teknologi. Jag gissar många svenska resebyråer är Amadeus baserade medan den amerikanska är SABRE eller WorldSpan. Det ser jag t.ex. på US Airways och American Airlines lokala europeiska hemsidor; lokalt är det Amadeus plattform som gäller. Problemet verkar vara hur deras GDS hanterar mitt sök.

2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det mest spännande denna fredag blir en riktigt old-school plommonspäckad fläskkarré. 45 dagar och 20h till semester, men vem håller räkningen? *host*

3. Bjornstrom, Jacob, Roger J och jag hade trevlig middag tillsammans på en indisk restaurang.

2 personer gillar detta.
  4. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror nog att det där måste halveras en eller två gånger till innan det blir sålt med tanke på läget, d v s fyren ligger ju inte i Sthlms skärgård direkt:D

2 personer gillar detta.
  5. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Priset låg på 42 millar tidigare

6. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg det, men jag är tveksam om den betalningsviljan finns för ett place som det här i norra Kalmarsund:D Hade det varit Engelska kanalen hade det väl redan varit sålt:)

7. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Ni som har EuroBonus Amex och British Airways Visa kan väl köpa denne klubbhus och få några 2-4-1 vouchers var, helst kanske köra avbetalning och göra köpet närmare årsskiftet.

8. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara en helikopterplatta? Är inte det lite dåligt? ;)

9. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är symposiet här i Island över för denna gång. Om fyra år blir det Sverige som står värd...
    Drog iväg till Blå Lagunen under eftermiddagen och kvällen. Vädret uppförde sig annat än angenämt, men vattnet var härligt varmt! Blev lite god dryck under tiden också. Kul att plaska omkring och språka med kollegor under sådana avslappnade former. Många åkte hem redan idag och resten under måndagen. Själv blir jag och en kollega här till tisdag.
    Käkade fusion-sushi (en Surf & Turf-roll) på SushiSamba inne i stan efter badet, vilket smakade bra och nu har jag använt mig av jacuzzin på rummet.
    Råkade visst överdosera, så jag såg ut som om Michelingubben som förätit sig på spunnet socker och marängsviss uppe bland molnen... Skumt värre! :)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!