Senaste nytt

Fredagstråden™

agehall

Medlem
nu e du bara elak :)

jag har aldrig testat charter..någonsin..och nu fick jag erbjudande att för 4k för 1 v på ngt hilton resort hänga på..kan inte vara så illa...hoppas jag :)

Skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller hur var det..? ;)

Jag är väl mest förvånad att du ens vågar testa. Men det är kanske bara jag som är lite väl försiktig med var jag testar.
 
Skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller hur var det..? ;)

Jag är väl mest förvånad att du ens vågar testa. Men det är kanske bara jag som är lite väl försiktig med var jag testar.

living on the edge liksom..kommer jag överleva Thoma Cook airlines till turkiet..hmm kanske ska ta och göra ettt repotage av detta...:)
 

rob74

Medlem
Blev ingen fjällvandring idag. Är hemma och snörvlar och hostar istället. Tur att man är ledig så man slipper vara sjuk på arbetstid...
Whisky botar kanske inte förkylningen men man har lite roligare under tiden. :rolleyes: Skål!
 

sembl

Medlem
Ikväll blir det bio och titta på Expandables 2 i brist på annat. Bara män i kostym på hotellet och på alla pubar/restauranger i området, så fruktansvärt tråkigt. Har länge funderat på varför det inte finns så många kvinnor/tjejer som reser i jobbet. Är vi kvar i hedenhös tiden där kvinnan är hemma med barnen och låter mannen sköta ekonomin och karriären.
 

Palazzi

Medlem
Har inte funderat så mycket på detta. Har man fru hemma så funderar man inte så mycket på "problemet" du beskriver...

Off topic: Har du bytt profilbild agehall!? Jag trodde först det var en ny medlem?:eek: Kanske ska infoga en ny jag med....

On topic: Kvällen spenderas med att se om Sverige får ett lag med i CL för första gången på 12 år...
 
Toppen