Senaste nytt

Fredagstråden™

rob74

Medlem
AHO, det låter trevligt! Har åkt den där rutten ett par gånger och instämmer med dig i att personalen har haft bra koll och tillämpat bra service. Inga sura miner när man velat ha påfyllning av vilken dryck det än varit. Har mestadels skett per automatik och inte efter att trycka på "juiceknappen"... ;)
Fåtöljen, trots sin ålder, har jag alltid tyckt varit skön, men då hade jag inte provat andra F-kabiner när jag gjort de resorna. Så jag vet inte vad jag skulle tycka idag.
Ser dock fram mot att prova nya F (som det ser ut att vara) på BKK-SYD samt givetvis på A380.

Ha en fortsatt trevlig resa!
 

Dr. Miles

Expert
Det var en zoo på China Southerns check in desks då många hade så klart många överviktida väskor och de(mest kineser tror jag) inte ville betala extra avgifter.
Thailändska check in personal som pratade lugnt i början, till slut blev hon arg och skrek åt kineserna senare när de kom med olika bortförklaringar. (Typ det var okej förra gången eller jag känner chefen på China Southern osv...)

Jag hörde och såg dessa ordkrig medan jag checkade in till min Ethiopian flight...

Nu är boarding completed. Jag stänger mobilen. Vi hörs!:)
 
Det är något fel men min mobil, himlen är för blå och vatten är för saltig ;)
jonesbeach_wave2.jpg
 

agehall

Medlem
Jag är faktiskt seriöst inne på att ta med mina Peltor WS Alert när jag flyger. Bättre NC-lurar finns nog inte, men de ser aningen brutala ut.
 
Tror inte du kommer överraska någon ombord.
Förresten, nu fattar jag din skepticizm gällande economy comfort ombord KL: inget roligt att sitta i en kabin full med FBP/FBG taggar. :;)
 
Toppen