Senaste nytt

Fredag 30/5: Gratis Champagne och Ostron

Shane

Medlem
Fan fan fan att man ska till Aten i morgon för julkalendern och sedan vidare till Tirana... Men, ibland, får "arbete" gå före nöje. En annan dag=närvaro.

Kalle och gänget på Elverket är gamla favoriter med trevlig stämning och bra dryckesprissättning//
 

Storsteffe

Medlem
Mycket glad sambo tyckte detta var en lysande idé med ett besök i huvudstaden men nu ser jag att det inte finns en enda flygstol från Sundsvall på fredag :mad: Typiskt när det för en gångs skull passade in i kalendern.
 

johhenrik

Medlem
Det finns inte några avgångar överhuvudtaget från Sundsvall på fredag. Vid klämdagar och skollov drar SAS ner antalet avgångar till och från Sholm vilket inte alltid gör det så smidigt att resa för oss som bor här uppe :(

Ofanken, jag trodde alla flighter skulle vara fyllda med folk i Iron Maiden t-shirts. :)
 
Jag vill poängtera ännu en gång att vi inte har bokade bord (går inte) och har inte hyrt hela stället utan vi gör det bästa av situationen. Jag kommer studsa runt och försöka säga hej till alla och ordna så att ni får bubbel och ostron :)
 

Jaws

Medlem
Vilket trevligt initiativ!!!
Vi hade gärna kommit men hemvändande son går före.
Hoppas på fler tillfällen!
Trevlig helg&träff/Jaws
 
Toppen