Senaste nytt

Från Milano till Hong Kong med Cathay i first

Jacob

Medlem
Jag kommer med en rapport från mitt TP-run i C med CX snart. Men även där slogs man ofta av den fingertoppskänsla dom hade när man t ex ville fylla på vinglaset. Man tänkte tanken att man ville ha lite påfyllning av glaset och det dröjde inte länge förrän någon dök upp.
Det ser jag framemot. Det var ner till Bali väl?

Känner för övrigt väldigt väl igen din beskrivning om fingertoppskänsla. Det var precis som de läste av, utan att man egentligen sade något. "Han bör nog vara ganska mätt efter förrätten så vi väntar 10 minuter med soppan" eller "han vill nog testa ett annat vin till huvudrätten så jag tar fram ett förslag". Jag imponerades precis som du också över deras förmåga att kunna skapa en intressant och givande konversation utan att varken bli för personlig eller långrandig, det är en konst.
 

erhel

Medlem
Tack för en riktigt bra rapport. Nu är jag ännu mer sugen på att prova Cathays First. Ser fram emot rapporten från resten av resan, den kommer säkert att hålla lika hög klass som denna!
 

Concorde

Founding Member
Avis, ser riktigt bra ut Henrik.
AHO, man kan även flyga JFK-YVR i CX F för 37.5K avios + 32USD. 6 timmar i luften.
 
Toppen