Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

SCL

Ny medlem
Länken till den gamla sidans poängtabell fungerar inte för mig utan tar mig nu direkt till nya sidan. På den nya sidan finns bara tabell för SAS-poäng, inte Star Alliance. Av någon anledning finns Star Alliance-tabellen dock kvar på SAS UK-sida: SAS points charts - SAS
 

Impendill

Medlem
Länken till den gamla sidans poängtabell fungerar inte för mig utan tar mig nu direkt till nya sidan. På den nya sidan finns bara tabell för SAS-poäng, inte Star Alliance. Av någon anledning finns Star Alliance-tabellen dock kvar på SAS UK-sida: SAS points charts - SAS
3246f03affe644b2e89e675b2c215fa7.png
 
Länken till den gamla sidans poängtabell fungerar inte för mig utan tar mig nu direkt till nya sidan. På den nya sidan finns bara tabell för SAS-poäng, inte Star Alliance. Av någon anledning finns Star Alliance-tabellen dock kvar på SAS UK-sida: SAS points charts - SAS

Om du använder länken i inlägget ovan ditt så finns det en "flik" för Star Alliance (precis som på UK sidan).
 

SCL

Ny medlem
Jo, jag vet men den är uppställd lite mindre överskådligt än den på engelska sidan som jag länkade till......
 

Matore

Medlem
Nån som har erfarenhet av när ANA brukar öppna upp för 2 platser i F mellan Europa och Tokyo eller vice versa?

Vi ska åka i feb-mars 2018. Finns 1 stol rätt ofta men inte 2 som sagt.
 

blobloblo

Medlem
Nån som har erfarenhet av när ANA brukar öppna upp för 2 platser i F mellan Europa och Tokyo eller vice versa?

Vi ska åka i feb-mars 2018. Finns 1 stol rätt ofta men inte 2 som sagt.

2 platser med ANA F från EU är OTROLIGT ovanligt. Skulle gissa att det inte förrän tätt inpå dom möjligt (om ens) släpper 2 platser
 

palmen

Moderator
Nån som har erfarenhet av när ANA brukar öppna upp för 2 platser i F mellan Europa och Tokyo eller vice versa?

Vi ska åka i feb-mars 2018. Finns 1 stol rätt ofta men inte 2 som sagt.
Som @blobloblo säger är det extremt ovanligt. Jag har sett det på någon enstaka flight att det funnits 2 platser men förekommer i stort sätt inte. Över stilla havet är det dock relativt vanligt så där är störst chans
 
Toppen