Frågor om att boka Eurobonus award resa

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av sk-sthlm, 19 Juni 2017.

1. Lukas S

Lukas S Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och längre fram ska jag försöka byt ut TPE-BKK-VIE-ARN mot TPE-IST-ARN med TK :)

2. Ludvig Skalme

Ludvig Skalme Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad tror ni på ett ungefär att skatterna blir för Hongkong-Honolulu t/r?

3. Det beror på routing.

T ex du inte behöver att betala något bränsletillägg på: Hong Kong-(SAS)-Stockholm-(SAS)-New York-(United)-Honolulu T/R.

4. Ludvig Skalme

Ludvig Skalme Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Jag ska spendera 2 månader i Asien och nån gång under den perioden funderar jag på att ta en avstickare till Hawaii. Så det blir väl Hongkong-Seoul-Honolulu med Asiana Business T/R som jag tänkt flyga då.

5. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 månader är ju ingenting i Asien! Ta dykcert i Borneo, bestig vulkaner i Indonesien, kör motorcykel genom Vietnam, lapa sol på beachen i Thailand, vandra Annapurna Circuit i Nepal, ät dig genom Singapore, fortsätt dyka i Filippinerna, och så vidare!

Bara min åsikt men spara Hawaii till ett annat tillfälle och flyg dit med ANA F på A380 :)

Ludvig Skalme gillar detta.
  6. Buffy

Buffy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att det inte är möjligt att kombinera mina poäng och min frus för att få ihop till poängkostnaden, utan att hon måste överföra dem till mig för mot kostnad.
    Synd att SAS inte får ändan ur vagnen och öppnar upp familjekontot igen.

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det krävs att alla poäng kommer från samma konto

8. Ludvig Skalme

Ludvig Skalme Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS hade tidigare en stor "award chart" på sin hemsida där man kunde se vad det kostade att åka till/från olika destinationer med *A.

Någon som har den bilden sparad?
    Såhär såg en liten som jag hittat ut (endast utresa från Europa). Jag vill alltså ha den där alla världsdelar är med.

Bifogade filer:

9. Impendill

Impendill Medlem

Du hittar den på gamla sidan. Book cheap flight tickets on scheduled international flights! - SAS

10. jb2731

jb2731 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns även på nya sidan!
    Poängtabeller - SAS

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!