Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

kajjan85

Medlem
Ett stort problem på BC, avbokad F flygning och har blivit ”drabbad”.

Även om jag kanske är den första att jämra mig tror jag tyvärr att allteftersom ANA ändrar sitt schema för flygningar med F kommer vi få se fler drabbade på forumet inom kort med tanke på hur många som bokat ANA F flygningar sedan EB öppnade upp *A bokningar igen.
 
Jag har tänkt boka Kalmar - Rom mellan 31/3 2021 - 5/4 2021. Finns det någon vänlig själ som kan hitta den bästa ruttern för mig? Har en voucher 2-4-1 och mycket poäng.
 

Ano

Medlem
Jag har tänkt boka Kalmar - Rom mellan 31/3 2021 - 5/4 2021. Finns det någon vänlig själ som kan hitta den bästa ruttern för mig? Har en voucher 2-4-1 och mycket poäng.
Du kommer ju antagligen behöva flyga via Arlanda hur som helst, så svårt att se något bättre alternativ än SAS hela vägen.
 

Senator

Moderator
Jag har tänkt boka Kalmar - Rom mellan 31/3 2021 - 5/4 2021. Finns det någon vänlig själ som kan hitta den bästa ruttern för mig? Har en voucher 2-4-1 och mycket poäng.

Du kommer ju antagligen behöva flyga via Arlanda hur som helst, så svårt att se något bättre alternativ än SAS hela vägen.

Som @Ano skriver är det bara Arlanda som ger dig ett stopp. Tyvärr kräver hemresan den 5:e april två stopp. Om du har flexibilitet så kan du åka hem den 6:e med ett stopp via Arlanda.

I mån av plats för bonusresor kan du boka detta direkt på SAS.se med din voucher.
 
  • Gilla
Reactions: Ano
Jag fick precis mail från SAS att båda mina ANA F ben blivit avbokade: FRA - HND, 29 Jan och HND - FRA 19 Feb. När jag gör en sökning på ANAs hemsida får jag bara upp tillgänglighet i F varannan dag mellan HND och FRA de månaderna. Någon annan som är drabbad?
Bottom line
While Japan is working towards eventually reopening borders, it looks like that will happen in April 2021 at the earliest, at which point the country will have been closed for a year.

Japan May Restart Tourism In April 2021 | One Mile at a Time
 

Martin_S

Medlem
Jag fick precis mail från SAS att båda mina ANA F ben blivit avbokade: FRA - HND, 29 Jan och HND - FRA 19 Feb. När jag gör en sökning på ANAs hemsida får jag bara upp tillgänglighet i F varannan dag mellan HND och FRA de månaderna. Någon annan som är drabbad?

Jag är bokad på NH223 HND-FRA i F i början av februari. Jag har ännu inte fått någon information om att flighten skulle vara inställd.

Enligt ANAs hemsida så flygs flighten fortfarande med en 777-300ER men F är inte bokningsbart.

Jag har för länge sedan gett upp hoppet om att komma iväg.
 
Jag är bokad på NH223 HND-FRA i F i början av februari. Jag har ännu inte fått någon information om att flighten skulle vara inställd.

Enligt ANAs hemsida så flygs flighten fortfarande med en 777-300ER men F är inte bokningsbart.

Jag har för länge sedan gett upp hoppet om att komma iväg.
Även om flighten går så måste man kunna ta sig in i landet :)

Även jag har en resa i början på februari som känns omöjlig i dagsläget.
 
Toppen