Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej, har gjort en sökning om vad som gäller med Eurobonuspoäng utan att hitta info. Frågan är: går det att boka en award på *A åt annan person, även om jag inte reser.

Ser att denna tråd gällde BA men admin får flytta om posten är helt fel :)
 

Canadien

Medlem
Hej, har gjort en sökning om vad som gäller med Eurobonuspoäng utan att hitta info. Frågan är: går det att boka en award på *A åt annan person, även om jag inte reser.

Ser att denna tråd gällde BA men admin får flytta om posten är helt fel :)
Inga problem alls. Bokade *A åt min bror för mina poäng för ett tag sedan.
 
Möjligt att det redan har avhandlats i tråden. Beklagar upprepningen isf.

Hur gör jag för att boka CPH-ARN-ORD-ARN-CPH?
Det finns tillgänglighet på samtliga ben, men om jag gör en sökning på CPH-ORD-CPH på sas.se dyker inget upp.
Måste jag ringa kundtjänst för att få till detta och för att kunna boka med "fly premium - rabatten"?
 

wille

Medlem
Jag och min blivande vill gärna flyga till CPH - SFO ToR under slutet av april nästa år, men jag börjar få nervskador av att titta på biljetter genom travelhacks - då det kommer inget alternativ att boka så vill jag först fråga här:

Hur stor är möjligheten att biljetter för 2-4-1 kommer bli tillgängliga då vi vill resa om 6 månader?

Finns det en annan flygrutt som är utav rekommendation att ta till SFO med vår voucher, eller ska vi titta på annan destination då SFO "är bäst & snabbast att nå genom sas"?
 

bnr

Medlem
Jag och min blivande vill gärna flyga till CPH - SFO ToR under slutet av april nästa år, men jag börjar få nervskador av att titta på biljetter genom travelhacks - då det kommer inget alternativ att boka så vill jag först fråga här:

Hur stor är möjligheten att biljetter för 2-4-1 kommer bli tillgängliga då vi vill resa om 6 månader?

Finns det en annan flygrutt som är utav rekommendation att ta till SFO med vår voucher, eller ska vi titta på annan destination då SFO "är bäst & snabbast att nå genom sas"?
Rekommenderar verkligen att du/ni kollar på *A-biljetter och inte bara SAS-biljetter. Tycker det är rätt dålig tillgång på SAS-awardbiljetter generellt.
 

ekf

Medlem
Jag och min blivande vill gärna flyga till CPH - SFO ToR under slutet av april nästa år
Jag gjorde en enkel sökning på Uniteds sida och det ser inte jätteljust ut. De enda förslagen jag fick upp var den 20, 23 och 26:e med SAS i Business till Boston och sedan vidare till SFO med united i eco. En av dagarna fanns det även via Washington...
Det går säkert att leta ben för ben och hitta något annat, men det verkar lite tunt...
 
Toppen