Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Myllys35

Medlem
Pratade precis med Tallinn och enligt handläggaren går det inte längre att boka SQ med eurobonus. Det stoppades tydligen för en vecka sedan.

Har någon mer hört detta? Kan det vara en tillfällig hickup pga Corona eller är detta slutet på samarbetet med SQ? :eek:
 

Maja

Medlem
Pratade precis med Tallinn och enligt handläggaren går det inte längre att boka SQ med eurobonus. Det stoppades tydligen för en vecka sedan.

Har någon mer hört detta? Kan det vara en tillfällig hickup pga Corona eller är detta slutet på samarbetet med SQ? :eek:
Det hoppas jag innerligt inte att det är! :eek::oops:

Har en bokad resa med SQ nu under påsklovet som vi kommer försöka boka om/av. Vore enormt trist om samarbetet med SQ är slut. :(
 

Maja

Medlem
Jag killgissar, men det är troligen tillfälligt på grund av det allmänna kaoset.
Det är det säkerligen, men det lär inte bli så lätt att försöka boka om något isf, då vi givetvis vill just Singapore och väldigt gärna med SQ. I-landsproblem så det är väl bara att hoppas på det bästa och se vad som händer.
 

Myllys35

Medlem
Det är det säkerligen, men det lär inte bli så lätt att försöka boka om något isf, då vi givetvis vill just Singapore och väldigt gärna med SQ. I-landsproblem så det är väl bara att hoppas på det bästa och se vad som händer.

Jag tror också att det är tillfälligt, det finns ju dock en risk för att det blir vissa förändringar när/om det öppnas upp igen, exv. kring den goda tillgänglighet som funnits i first. Nåväl, det är bara att vänta och se. Jag hoppas att det löser sig för er :)
 

Hachans

Medlem
Det är det säkerligen, men det lär inte bli så lätt att försöka boka om något isf, då vi givetvis vill just Singapore och väldigt gärna med SQ. I-landsproblem så det är väl bara att hoppas på det bästa och se vad som händer.

Det är bara att vänta och någon ombokning verkar inte vara aktuell nu, skulle gissa på att det blir avbokning och välkommen åter senare.
 

aikelo

Medlem
Ser ut som de stängt av APIet för star-sökningar också.
Fick denna nu när jag skulle in och kolla
2e652ca5648ba0b0517547e85cfa4961.jpg
 
Toppen