Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

squeezen

Medlem
Har försökt leta svar på följande fråga, men inte hittat/osäker på svaret:
Köpenhamn till Auckland, skulle det fungera att rutta via USA (t.ex. LAX), eller måste det gå via Asien (t.ex. SIN)? Det är inte väsentlig skillnad i distans (enligt mig). Någon som vet?
Via Asien vad som rapporterats. För dryga två år sedan va det lite vilda västern på routings men nu verkar det som bara via Asien är ok. Likväl som de inte tillåter Hawaii via Asien
 
Fast vart har du tänkt åka? Singapore airlines destinationer når du inte med 105k poäng.
En ren SAS award för två kostar 100k men vill du åka star alliance, till (eller via) Singapore så kostar det 165k.

105k räcker endast till nord/centralafrika eller då SAS resor.

USA eller Asien, spelar ingen större roll vart.
 
Jag är förmodligen sent ute, men att hitta en bonusbiljett till ett varmt land mellan typ den 19 december - 6 januari verkar stört omöjligt. Brukar det öppnas upp senare eller är det kört? Jag har tittat på sydafrika, thailand, vietnamn, Filippinerna, malaysia etc.
 

Canadien

Medlem
Jag är förmodligen sent ute, men att hitta en bonusbiljett till ett varmt land mellan typ den 19 december - 6 januari verkar stört omöjligt. Brukar det öppnas upp senare eller är det kört? Jag har tittat på sydafrika, thailand, vietnamn, Filippinerna, malaysia etc.

För en-två personer kan det säkert gå lite längre fram om du är flexibel på datum, rutt och destination. Vissa bolag släpper på lite ströplatser 1-4 månader innan avgång. Sök varje dag med SAS och Uniteds sökmotorer.
 

Original

Medlem
Jag är förmodligen sent ute, men att hitta en bonusbiljett till ett varmt land mellan typ den 19 december - 6 januari verkar stört omöjligt. Brukar det öppnas upp senare eller är det kört? Jag har tittat på sydafrika, thailand, vietnamn, Filippinerna, malaysia etc.

Kolla exv Varadero, Kuba via FRA och YUL. Kanske även finns annat i Karibien med Air Canada.
 

pswe

Medlem
Jag är förmodligen sent ute, men att hitta en bonusbiljett till ett varmt land mellan typ den 19 december - 6 januari verkar stört omöjligt. Brukar det öppnas upp senare eller är det kört? Jag har tittat på sydafrika, thailand, vietnamn, Filippinerna, malaysia etc.
Om Sydamerika fungerar så har Avianca en hel del från Spanien och London mot Bogota och sen får du söka fortsättningen separat och ringa in för bokning.
 
Toppen