Senaste nytt

Fråga om: Warszawa-Frédéric Chopins flygplats.

Canadien

Medlem
Har de gjort den mindre? När jag besökte den fanns det utrymmen in till "nordväst" (med liggande kompass) sett ifrån ingången.
Sant, finns en blindtarm bakom toalettblocket. Så kanske 40 sittande då totalt.

Maten bestod i tisdags av tre-fyra varmrätter, oxbringa, anklår, pasta och någon soppa. Förrättskyl med smårätter, dessertostar.
 

Resenär

Medlem
Förrättskylen var när jag var där förra veckan rätt dålig ordning på och det kändes inte så fräscht i allmänhet med maten i elite-delen. Ska dit igen nästa vecka och hoppas på förbättring.
 

ZZZebra

Medlem
Jag tog den här bilden förra söndagen i LOT Elite Club, då fanns det Lallier som Champis.

När jag varit där så har det varit "fullt" (minst 1 person/bord) inne i LOT Elite Club och ganska tomt utanför. Jag har då serverat mig själv och gått ut och satt mig vilket jag även tycker är luftigare och ger bättre utsikt.

upload_2021-10-6_14-49-41.png
 

Osten

Medlem
En fråga gällande transit på WAW: Såg nyligen att de stod följande meddelande gällande byte av flygplats, misstänker SK-IT men skulle kunna vara flyg från den andra flygplatsen in Warszawa som jag föstår heter Warsaw Modlin Airport, men då borde flygplatskoden vara WMI, någon som har sett liknande i sin bokning?
upload_2021-10-6_16-24-22.png
 

Attachments

  • upload_2021-10-6_16-23-43.png
    upload_2021-10-6_16-23-43.png
    30,8 KB · Visningar: 81
Jag tog den här bilden förra söndagen i LOT Elite Club, då fanns det Lallier som Champis.

När jag varit där så har det varit "fullt" (minst 1 person/bord) inne i LOT Elite Club och ganska tomt utanför. Jag har då serverat mig själv och gått ut och satt mig vilket jag även tycker är luftigare och ger bättre utsikt.

Visa bifogad bild 121981
grabbgänget precis utanför ingången vi satt där inne och tittade på trafiken ;)
 
Toppen