Senaste nytt

Fråga om att boka LH first med Eurobonus

TobbeT

Ny medlem
Hallå!

Har läst alla era inlägg, samt guider, grymt intressant. Har sökt runt på united då även jag vill göra en LH first resa med intjänade poäng någon gång i vår. Dock, tänker mig att destination (nånstans i USA eller sydamerika, från frankfurt såklart) inte spelar någon som helst roll, nästan inte datum heller.

Kan man då, istället för att söka själv, ringa till tallinn och be dom kolla på nästa tänkbara avgång över atlanten där det finns två LH first från franfurt ToR, eller måste man veta EXAKT vad man vill ha? Antingen boka nu och åka i vår, alt hålla en vecka "ren" då och åka varsom.

Tack för hjälpen!

Med vänlig hälsning, Tobbe
 

AtleFlyg

Medlem
Biljetterna släpps ju bara 14 dagar innan, så du får ringa Tallin och boka biljetter i business. Sedan får du hoppas att du kan boka om till First 14 dagar innan avresa
 

TobbeT

Ny medlem
Ok, men om jag ringer 14 dagar innan då, vill åka first varsom i världen! Kan dom hjälpa mig utifrån det, eller vill dom veta exakt?
 

Claes L

Medlem
Jag skulle säga att det tar en väldig tid för då måste ju dom sätta sig och söka på alternativen....
Smidigast är att använda United så du vet vad som finns annars lär du sitta I telefon ett bra tag
 
J

JPMorgan

Guest
Gå in på United och sök biljetter (Award) och kolla tillgänglighet. När du vet vad du vill ha ringer du kundtjänst och bokar.
 
Toppen