Senaste nytt

Fråga Karin på Air France/KLM

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Ha ett trevligt jullov Karin! En fråga dock - borde det inte innebära att du har ännu mer tid att tillbringa här, när du inte har något "riktigt" jobb som stör..?
 

agehall

Medlem
Karin, kan du fråga dina kollegor på FB varför de inte gillar mig? Jag har ju inte fått något nytt kort på två år och skulle behöva ha nya taggar eftersom det svarta nöts av...
 

Porsan

Medlem
Personligen har jag gett upp med att framföra mina åsikter när jag flyger med AF, hade problem när jag ankom GIG för ett par månader sedan. Kontaktade då FB som i sin tur skickade vidare till Customer Care den 27:e september, när jag fortfarande inte hört något 2:a november så bad jag om en uppdatering, till dags dato har jag fortfarande inte fått någon respons, customer care var det ja...
 

Jacob

Medlem
Då vi nu har en ny företagsrepresentant för Air France & KLM, Tina Palitz, som efterträtt Karin, har jag stängt denna tråd. Jag har även efter bästa förmåga flyttat enskilda diskussioner/frågor & svar till egna trådar så dessa ska bli enklare att söka efter.

Eventuellt startar vi en liknande tråd igen när Tina kommit ordentligt på plats.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen