Senaste nytt

Fråga gällande lounge - Düsseldorf

niksal

Medlem
Jag kommer att flyga Cathay i business från DUS. Rekommendationer på lounge? Har inte ännu OW status och slutade mitt Priority Pass så det är business biljetten som ger lounge access, men vilken blir bäst?
 

bnr

Medlem
Jag kommer att flyga Cathay i business från DUS. Rekommendationer på lounge? Har inte ännu OW status och slutade mitt Priority Pass så det är business biljetten som ger lounge access, men vilken blir bäst?
Enligt Lounge access så är det Lufthansa Business Lounge som gäller.
Vet dock inte hur mycket man kan hoppa runt med endast C-biljett när de (OW) explicit anger att man ska använda Lufthansa Business Lounge.

Kollat i Loungebuddy-appen? :)
Man kan nästan tro att du är säljare så mycket som man ser dig rekommendera appen ;)
 
Enligt Lounge access så är det Lufthansa Business Lounge som gäller.
Vet dock inte hur mycket man kan hoppa runt med endast C-biljett när de (OW) explicit anger att man ska använda Lufthansa Business Lounge.


Man kan nästan tro att du är säljare så mycket som man ser dig rekommendera appen ;)
Nej den är bara verkligen genial när det gäller att ha koll på accessregler överallt, på varenda liten flygplats.
 

Jollman

Medlem
Tackar för era svar! :)

Kör nog på den snälla linjen några timmar innan, kanske tar en tur in till Düsseldorf för att fördriva tiden lite.

Alternativet är att köra med bara handbagage annars... :D
 

Jollman

Medlem
Den snälla linjen fungerade bra vid SAS-disken, kom några timmar innan flighten, hade redan printat ut boardingkorten. Gick fram till disken när det för övrigt var helt tomt vid disken, så då checkade dom vänligt in väskan :)

Efter att man suttit av timmarna i loungen (Hugo Junkers) så gick det på 5-10 minuter att bege sig till en "tidig" A-gate från B-piren, det var väl skyltat från loungen! :D
 
Toppen